|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote Jatser: @williebillie ik heb m gekeke, hijs idd goed, ik heb nu weer zoon zin in om die films te kijken! maar ik heb ze niet  ik heb ze wel,maar op video band ;p heb ze liever op dvd ofzo |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Extended editon op dvd  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@Jatser/ Whiteley ik heb ze alledrie op DVD |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
ik wil ze zienn!!!! maarjaa.. moet ik ze gaan huren bij de videotheek.. |
|
Wilco
Oudgediende
@Jatserof downloaden (als je het risico wilt nemen) |
|
Wilco
Oudgediende
@TwaggyDie heeft een vriend van mij ook, ik hjeb alleen de extra scene's van LOTR 1 gezien  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik heb het al wel weer gelezen  Ik ben gedumpt door Ikky   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Waarom bestaan er vieze tr*tten met kapsones?  |
|
Jannick
Oudgediende
Echt gedumpt Blend?  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Bedoel je mij Jannick  |
|
Blend
Oud Moderator
Nou ze wilde me de sloot induwen en ik lees op haar blog dat ze een kind wil van Jatser en met hem gaat trouwen  |
|
|
Quote Blend: Ik heb het al wel weer gelezen  Ik ben gedumpt door Ikky    helemaal niet ze ging je gewoon in de sloot gooien en thee gaat twaggy in de sloot gooien en dan gaan ze dat filmen en op internet zetten of zo iets.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
 zit op 2 comps tegelijk  |
|
Blend
Oud Moderator
@JatserDan is het goed  Maar ehb eigenlijk ook niet zoveel zin om de sloot in de donderen eigenlijk  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Jatser: Quote Blend: Ik heb het al wel weer gelezen  Ik ben gedumpt door Ikky    helemaal niet ze ging je gewoon in de sloot gooien en thee gaat twaggy in de sloot gooien en dan gaan ze dat filmen en op internet zetten of zo iets.. en ze krijgen hulp van Puppy |
|
|
Quote Blend: Nou ze wilde me de sloot induwen en ik lees op haar blog dat ze een kind wil van Jatser en met hem gaat trouwen  zoiets heeft Raar Maar Waar xD @Blend, nou ik denk dat je het wel van ze kan winne  anders kom ik jullie helpen? |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Jatser: Quote Blend: Nou ze wilde me de sloot induwen en ik lees op haar blog dat ze een kind wil van Jatser en met hem gaat trouwen  zoiets heeft Raar Maar Waar xD @Blend, nou ik denk dat je het wel van ze kan winne  anders kom ik jullie helpen? Echt???  Je moet ook niet alles te serieus nemen he, wat ik zeg. Is een kleine tip  edit: Ja!  hup de sloot in me ze  |
|
|
ich weiß xD ik heb je vaker gesproke, toch? @Blend hahahahahha jaa dan zette we het filmpje op google video ipv you tube xD |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Lalalalala  |
|
Blend
Oud Moderator
@JatserJa, jij was toch dat vervelende ventje?   Maar de laatste tijd ben je bijna nooit (op de laatste week na dan) |
|
|
puppy, als je lief bent, late we je droog  |
|
|
Quote Blend: @JatserJa, jij was toch dat vervelende ventje?   Maar de laatste tijd ben je bijna nooit (op de laatste week na dan) ja ik weet het,, druk met school enzo  maar nu ishet vakantie  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Jatser: puppy, als je lief bent, late we je droog  Anders ga je naar natte hond ruiken  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Jatser: puppy, als je lief bent, late we je droog  Niet aan Puppy komen hoor dan zwaait er wat  en ook niet aan Thee Komen  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Bedoel je mij Jannick  Nee hoor..  Quote Blend: Nou ze wilde me de sloot induwen en ik lees op haar blog dat ze een kind wil van Jatser en met hem gaat trouwen  Psssssssssst, we hebben 3 kinderen, stiekem, maar niemand mag het weten..  |
|