|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Fijne verjaardag.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
pom pom pom
vinden jullie het ook zo stil?
pom pom pom |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
jaa,, heel erg.. |
|
Jannick
Oudgediende
Nee hoor.. |
|
nietmeer
|
De stilte kan soms een weldaad zijn, maar als je dan van die vervelende mensen hebt die je blijven lastig vallen met dr klotegsm verslaving dan kan ik wel eens heel erg hard gillen van donder op ermee. |
|
Jannick
Oudgediende
*Stopt zijn gsm gauw weg* |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jatser: jaa,, heel erg.. Komt omdat ik er niet ben  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
kpuc  Ik snap ook niet dat er soms mensen zijn die boos worden als ze wakker gebeld worden op hun gsm. hmm, uitzetten misschien?? (ik moet me erg inhouden, veel frustraties komen naar boven  ) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*eet weer eens* |
|
|
ik heb m wel altijd bij me, maar ik ben niet verslaafd xD vergeet m ook best vaak  maar het is gewoon zielig als je afhankelijk bent aan een klein stukje technologie. die niet eens persee nodig is! |
|
|
Quote ikky: Quote Jatser: jaa,, heel erg.. Komt omdat ik er niet ben  jij moest huiswerk maken! meer het is wel gezellig als je er bent idd;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Twaggy: *eet weer eens* het zal niet....  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Quote Theemonster: pom pom pom
vinden jullie het ook zo stil?
pom pom pom Quote ikky: Quote Jatser: jaa,, heel erg.. Komt omdat ik er niet ben  Neej, omdat Puppy er nie meeer is  die knuffelde iedereen    |
|
nietmeer
|
Precies Twaggy, 20 jaar geleden konden mensen toch ook zonder zo een stuk achterlijk techniek? Waarom moet je nu ineens ten alle tijden bereikbaar zijn? En wie niet meer zonder kan? Dat is dan een pure junk. |
|
|
Quote Kpuc: Precies Twaggy, 20 jaar geleden konden mensen toch ook zonder zo een stuk achterlijk techniek? Waarom moet je nu ineens ten alle tijden bereikbaar zijn? En wie niet meer zonder kan? Dat is dan een pure junk. ik zei het -.-"  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Jatser: jij moest huiswerk maken! meer het is wel gezellig als je er bent idd;) Wist ik wel  Maar goed ik ga weer verder En ik kan echt niet zonder mijn mobiel btw..  Veel te veel belangerijke smsjes per dag  |
|
|
ik krijg toch nooit smsjes xD |
|
Wilco
Oudgediende
eej iedereen, ik heb slecht nieuw............................*doodse stilte  *............................ik moet gaan    Ik jullie allemaal wel nog een keer doei iedereen |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Kpuc: Precies Twaggy, 20 jaar geleden konden mensen toch ook zonder zo een stuk achterlijk techniek? Waarom moet je nu ineens ten alle tijden bereikbaar zijn? En wie niet meer zonder kan? Dat is dan een pure junk. ik bemoei me er niet mee want ik ben ook altijd bereikbaar  *gaat weer eten opsnorren* |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
|
nou bijna nooit alleen vna de gene waar ik bij werk  waneeer ik weer moet werken;) |
|
Wilco
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Ik heb Loituma op mijn mobiel..  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, das wel handig voor je beltegoed, dat van mij is meestal binnen 2 weken al op  |
|
|
Quote ikky: @Jatser, das wel handig voor je beltegoed, dat van mij is meestal binnen 2 weken al op  oow ik heb toch abbonement  |
|