|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @HoskeuNet als bij paarden.. Het is een hoofd, je wilt de paardeliefhebbers niet voor de kop stoten. Maar hoe staat het leven met onze Hoskeu? Ja dat is zo... denken moet je ook aan een paard overlaten... die heeft er een kop voor... of is de grote van een paardenhoofd een ieder nog niet opgevallen... wat moet de functionaliteit anders zijn??... het zal toch geen loze ruimte beslaan??... Maar met de Hoskeu gaat het uiteraard goed... de Hoskeu wordt een beetje maf van het bericht "Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn." dat hij een keer of 5 tot 10 ziet voor zijn bericht eindelijk gepost wordt... maar dat zijn geen hoofdzaken natuurlijk... die zaak wordt vast al bij de horens gevat... en flink op de kop gezet... Maar hoe staat het leven dan met waarde vrind Blend?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Kpuc Ja.. want als het gele blauw wordt... kan men dan nog groen maken??... |
|
nietmeer
|
Tuurlijk Hoskeu, kwestie van goed mengen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuOok aan deze kant van het lijntje gaat alles naar behoren. Ik mag niet klagen, dat mag dan niet.. Het is een kwestie van goede houding en genoeg vocht. Niet te vergeten wat eten. Als dat allemaal voor elkaar is, komt het goed. Of het wordt minder slecht. edit: @TheEElke dag onder invloed is ook een geregeld leven  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: als ik niet beter zou weten zou ik me afvragen wat voor drugs jullie allemaal geslikt/gesnoven/gerookt/gespoten hadden    Het is de euforie van de illusie van vrijheid waardoor ik overmant wordt... het feit ik na 16:00uur mag gaan en staan wat mij blieft... Dat mijn proefverlof tot maandag 7:30uur mag duren... |
|
Blend
Oud Moderator
@Hoskeuknieslot aan en hinken maar!!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @Hoskeuknieslot aan en hinken maar!!  De bewaker zit al thuis op mij te wachten met de aardappeltjes op het vuur... mijn knieslot zit goed... dus ik ga mezelf maar eens hinkend en onder het genot van wat stroomschokjes van mijn halsband naar mijn stalen ros slepen... Toedeledokie...  |
|
Theetje
Oudgediende
Doeg Hoskeu  fijne 2 dagen proefverlof, en je wel netjes gedragen he? |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuGegroet beste man  Wel binnen de zone blijven anders moet je in de 'poephouding' naar huis. En dat is niet fijn kan ik je vertellen |
|
Theetje
Oudgediende
hoseu weg en het is weer stil  typisch.. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ehh.. Doei  (Ik was ff druk bezig met zoeken naar niks..  Ik kan helemaal niks vinden.. Stom, en m'n opa en oma hebben ook al die rouwkaarten niet bewaard, dus daa rkan ik ook al niks bij opzoeken.. (Van m'n moeders kant) Weet iemand nog een andere manier om stamboominformatie te vinden..?!?!) |
|
Blend
Oud Moderator
@mereltjee Ik ben ook een keer aan het zoeken geweest, kon toen ook niks vinden  Het is lastig om dat soort dingen te vinden  |
|
Puck Oudgediende
|
Jup, maar ik moet het binnenkort inleveren bij Gs..  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Blend he jij ging toch braafjes werken  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Little Queen: @ Blend he jij ging toch braafjes werken  kannie dat?   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
geen idee  thee |
|
Blend
Oud Moderator
Ik kan heel hard mijn best doen alsof ik werk  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend, maar je kan het dus niet echt, das ook mooi lullig  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Ik kan heel hard mijn best doen alsof ik werk  dan ga je een beetje door blaadjes bladeren, een beetje serieus naar de computer scherm kijken, doen alsof je een belangrijk mailtje binnen krijgt.. Dat soort dingen? |
|
Blend
Oud Moderator
Jawel kan het wel, maar heb ik nu geen zin in  Heb eigenlijk al best wel wat gedan vandaag  Maar ik doe al mijn werk achter de pc. Dus WMR staat ook constant aan @TheEPrecies   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend, hoe wist je dat ik 1.72 was heb je dat onthouden  |
|
Puck Oudgediende
|
Doe ik altijd tijdens Sterrenkunde, dat is op de computer.. En dan zit ik toevallig ook op internet..  (En nu mag ik niet meer op de computer, behalve voor school..  En toevallig staat WMR ook aan..  ) |
|
Blend
Oud Moderator
LQ Ja, dat heb je me zelf verteld  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Goh dan heb je een best goed geheugen  |
|