|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@TheE, ik leef al heel de dag op paracetamol  Heb besloten dat ik om half 9 op me bed lig, met uitloop van een half uur  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@TheE; ja lekker. Hebben de jongens ook nog avond en kunnen we tenminste met zijn 4en eten. Zien de jongens hun pa ook nog even  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, nee ik weet dat dat me niet lukt  Vooral niet als die idioot ook online is  en dat is hij altijd dus dat komt natuurlijk weer niet goed  |
|
puppy Erelid
|
|
|
nietmeer
|
môge allemaal...
pfff... kan geen cijfers meer zien..... |
|
nietmeer
|
*zet een muziekje op, Pretty Paracetamol van Fischer Z, wel toepasselijk denk ik  * |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jeetje mn moeder zet keihard de muziek aan om een oerlelijk nummer  |
|
Puck Oudgediende
|
Het is al de namiddag hoor.. Hooooiii  (hoezo..?) |
|
nietmeer
|
ik zeg altijd môge, zelfs 's nachts  heledag met statestiek aan de slag geweest.... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: @TheE, nee ik weet dat dat me niet lukt  Vooral niet als die idioot ook online is  en dat is hij altijd dus dat komt natuurlijk weer niet goed  en vooral niet nu die ook een webcam heeft en de behoefte had om naakt rond te rennen (oepsie, wist je dat al?   ) Quote puppy: @TheE; ja lekker. Hebben de jongens ook nog avond en kunnen we tenminste met zijn 4en eten. Zien de jongens hun pa ook nog even  vooral dat laatste is een goede reden, wij zouden hier thuis juist later moeten eten willen we met z'n 5-en eten, al gebeurd dat amper, want mijn zusje werkt 2 avonden per week, en ziet haar vriend 2 avonden per week, ik vind dat soms wel zonde... |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Theemonster: en vooral niet nu die ook een webcam heeft en de behoefte had om naakt rond te rennen (oepsie, wist je dat al?   ) Ja dat weet ik die behoefte heeft hij volgens mij altijd   |
|
Puck Oudgediende
|
Ehh.. WIe..?  (Ik moet gaahaan..) |
|
Theetje
Oudgediende
Ikky, oke, dan heb ik niets gezegd wat niet mocht   (ik zei wel tegen hem dattie het moest doen, maar daar wassie het niet zo mee-eens volgens mij   best jammer eigenlijk  ) |
|
nietmeer
|
kort maar krachtig bezoek  op naar huis.... |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, foei jij hebt Twaggs En ik haal hem wel een keer over dat hij het doet  Maar dan gaat zijn cam bij jou wel uit  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, vraag jij het dan aan Twaggs;) misschien doet hij het wel En trouwens, ik denk dat Blend het toch niet uit zichzelf doet, dan moet ik er weer wat voor terugdoen natuurlijk   |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; dan ga je in dezelfde soort kleding achter je pc zitten als ik gister  alleen dan zonder trui erover  En twaggy krijg ik waarschijnlijk niet zo gek dattie het doet (de pc staat daar in de huiskamer   ) |
|
puppy Erelid
|
Nog 5 minuutjes  Ik heb trek... |
|
Theetje
Oudgediende
ik ook trek, nog niets gegeten vandaag, ow wel, een halve reep chocolade  |
|
puppy Erelid