|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
de tulpenbollen niet te vergeten  this ook niet dat braadworstland zo slecht is, alleen is kaasland eentje mijn voorkeursland |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
haha toch wel, met al die gekkigheid hier? en de windmolens natuurlijk ook niet vergeten he...    |
|
|
kheb gewoon alles over de grens: mijn school, mn vrienden en volgend jaar hopleijk mn stage... en nederland heeft het voordeel dat je toch nooit echt ver weg bent |
|
Bras
Erelid
neej das wel zo dus eigenlijk al half nederlands    qua gedrag dan iig wel....[quote] |
|
|
och, gek genoeg in ieder geval wel gewoon goed ingeburgerd |
|
Bras
Erelid
applaus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
|
|
whoooo... dat heb ik nou echt niet verdient, maar toch bedenkt  maareh... even zo... jou heb ik hier nog niet gezien...toch? |
|
Bras
Erelid
haha
euh.... ik niet weet ben al best lang lid maar kom er soms wel, soms niet en heb ook niet altijd zin om me in de meest woeste gesprekken te storten
|
|
|
jah, soms gaat het hier echt snel.. te snel, dan sit nauwelijks bij te houden... te veel drukte is ook niks voor mij, maar een rustig babbeltje is wel fien  |
|
Bras
Erelid
zoals deze    dat vind ik ook de leukste anders wordt het zo'n wild door elkaar gepraat |
|
Bras
Erelid
|
|
|
en iedereen reageert haastig op iedereen en je blijft maar vernieuwen... wat een stress... een man of 5 is altijd goed te doen en alles daaronder ook  maar je hebt beslist ook iets heeeeeel interessants te vertellen waarmee je me helmaal gaat boeien, toch? |
|
Bras
Erelid
haha heb je groot gelijk in.... dan word je al druk van het praten en reageren, terwijl je eigenlijk voor je ontstpanning hier bent....    |
|
|
ik ben best makkelijk te boeien met alle soorten verhalen.. of vertel gewoon wat je in je dagelijks leven doet, of wat je op bijzondere dagen doet.. das een begin
of je vervteld gewoon een sprookje... dat zou ook erg mooi zijn |
|
Bras
Erelid
haha zo'n type ben ik niet.... iig niet van de sprookjes.... ben dus aardbolstoffeerder, oftewel hovenier.... en wat doet de muts....???  |
|
|
de muts is op weg om creatief therapeute van het beeldende medium te worden... maar ik heb nog eventjes te gaan |
|
|
en de muts is ook onderweg naar bed, dus welteruten  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
O_o ik ben ff een paar dagen niet online en er is alweer een nummer 3  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
trusten allemaal |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nee - eigenlijk niet |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Goedemorgen allemaal  *Zet verse koffie en thee voor den liefhebbert* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*neemt zich 'n grote beker vol van beide* Zo da's beter.... *neemt nog 'n kop koffie* Zo da's nog beter  |
|
nietmeer
|
Smorges allemaal, die koffie ruikt prima, kom maar op bro. *boink* |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Boink* Bro  ... proost met de koffie, deze moet zich nu de tering gaan haasten, want hij is eigenlijk al te laat... |
|
nietmeer
|
Hopla, pc uit en brommen dan  |
|