|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goeiemorgen op deze mooie morgen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
dit weekend niet... |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Ja Hoskeu, NOG! Ga eens werken ofzo  ey KairA  jij vrij blend? en kaira bedankt |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Ja Hoskeu, NOG! Ga eens werken ofzo  ey KairA  Huh??... Wattums??... ik versta je niet goed... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik moet weer gaan... ben uiteraard zo weer terug |
|
Hoskeu Erelid
|
Goeie smorgens Thee... Goed geslapen?? EDIT: Dag KairA...  |
|
nietmeer
|
Quote KairA: ik moet weer gaan... ben uiteraard zo weer terug doeg  |
|
nietmeer
|
thee goedenmorgen |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; ja, heerlijk geslapen, kon alleen mijn bed niet uit @Hans, goedemorgen  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ik ben m'n OV kwijt  Dus ga maar niet naar school vandaag |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheEDat heb ik nou ook altijd... dan komt het er savonds niet van om er optijd naartoe tegaan... en smorgens kan ik er niet uit... Ze moesten eens een bed uitvinden waar ik smorgens beter uit kan...  |
|
Theetje
Oudgediende
hahaha, das ook een reden om niet naar school te gaan  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Banaantje... Uhmm... dat is niet handig om kwijt te raken...  Weetje ongeveer waar die kwijt is geraakt??... |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
goeiemorgen voor degenen die ik nog geen goeiemorgen had gezegd |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Morgûh Thee @HansNee ik ben niet vrij @HoskeuZal ik het nog eens herhalen voor je  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: Maar ik ga zo weer. Moet om half 11 op school zijn en heb tot kwart over 11 les   Zoow... dat is een drukke dag.. @BlendNee... dat hoef je niet te herhalen hoor... het zal vast niet belangrijk geweest zijn  ... Maar moet jij niet aan je werk??  ... |
|
|
@HoskeuJa waarschijnlijk is ie uit m'n jaszak gevallen toen ik m'n autosleutels pakte dus op de parkeerplaats, dus ik ga zodadelijk even daarnaartoe in de hoop dat ie er nog ligt. En anders morgen naar servicekantoor van de ib-groep maar die is natuurlijk op maandag gesloten  . En ik ga ook geen treinkaartje kopen aangezien een retourtje eindhoven €22 nogwat kost. |
|
Hoskeu Erelid
|
@BanaantjeDus dat is een nieuwe aanvragen... dat duurd vast een paar weken... Dus dat is zelf kaartjes voorschieten... en die later moeten declareren... of zwartrijden... EDIT: of een paar weken niet naar school... is ook een optie natuurlijk...  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
|
ja 10 dagen schijnt dat te duren, maar ik weet niet eens zeker of je het wel kunt declareren, als je je ov een keer vergeten bent kun je het eenmaal per jaar declareren dat wel. Ik heb vrijdag geprobeerd zwart te rijden maar werd al bij nijmegen gecontroleerd. |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheETsjonge... Maarja... je bent wel even buiten geweest... gratis fitnes gehad... daar betalen tegenwoordig mensen geld voor hoor... om een stukje te mogen fietsen... en dan nog zonder een meter vooruit te komen... Jij mag het gratis  ... |
|
|
@ Thee Ach niet aanstellen  . Ik moet met de trein 2 uur heen, 2 uur terug en vandaag bijv heb ik maar 45 min les  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk zou idd moeten werken nu  Ik ben ook aanwezig op mijn wekrplek. Ik ben ook heel druk aan het typen nu. Ik kijk heel geïnteresseerd naar het beeldscherm. Heb ik ook allerlei papieren voor me liggen. Maar ik werk niet  |
|
Theetje
Oudgediende
@Banaantje; das ***, als wij op school minder lang les hebben dan dat je reistijd is, mag je vantevoren vrij aanvragen, dat mag maximaal 2x per jaar ofzo... Dus ik moet gewoon 10 minuten langer fietsen en dan was ik vrij... |
|