|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@BlendNog een hogere concentratie aan onzin uitstoot... poeweej... Straks moet je van de regering een onzinfilter laten plaatsen... of een onzin catalisator... het is toch tegenwoordig mode om uitstoten terug te dringen??... Of lul ik nou onzin??  |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
sry was ff weg..... werken  een vreemd verschijnsel bij mij.... maja nog wat gebeurd hier de laatste tijd? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Hoskeuje bedoelt ducktape op mijn mond? Het mooie daaraan is als je 's avonds van je mond trekt hoef je jezelf de volgende ochtend niet meer te scheren. |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
nou ja maar weer aan het werk gaan dat vreemde verschijnsel bij mij.....  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Nou daar ben ik weer. Helaas zonder OV.  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Goedemorgen allemaal |
|
Hoskeu Erelid
|
Goeie morgen styvon!! @BanaantjeSjonge... Dat wordt morgen dan een nieuwe aanvragen... Moet je dan ook eerst aangifte doen bij de politie??... netals bij rijbewijs en auto papieren??... |
|
|
Ja volgens mij wel.
Superveel gedoe alleen omdat ik m'n OV kwijt ben!
|
|
Styvon Erelid
|
Hoi Hoskeu  Hoestie? |
|
Hoskeu Erelid
|
@StyvonMet mij goed... gaat altijd goed met een Hoskeu  ... Oeist met Styvon?... @BanaantjeVeel succes dan morgen...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ben ik alweer hhh |
|
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
iedereen nog steeds blij hier |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @Hoskeuje bedoelt ducktape op mijn mond? Het mooie daaraan is als je 's avonds van je mond trekt hoef je jezelf de volgende ochtend niet meer te scheren. Mannen die hun baard beharing harsen heb ik nog niet van gehoord eigenlijk... maar is mischien wel een optie  ... Maar ga je dan ook je vingers aan elkaar ducktapen... ander stoot je hier nog onzin uit... niet dat ik mezelf daar aan stoor... maargoed... voor de volledigheid  ... |
|
Styvon Erelid
|
Met mij gaat het ook goed hoor, Hoskeu Hoi KairA  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: iedereen nog steeds blij hier Nou helemaal... nu jij er weer bent...   (beetje oefenen op aardig zijn...  ) |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
t gaat goed hoor! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: t gaat goed hoor! Ik moet nog eens kijken of er mischien een update te downen is... dat aardig zijn automatisch is geintergreerd in de sociale driver en direct smorgens als ik wakker wordt mee boot... Nu start het pas een beetje op na wat koffie input... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
neee nou snap ik t echt niet meer  ik vind het allemaal goed huskey |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDaar zijn praatgroepen over. Dan moet je vertellen wat je hebt meegemaakt en welk doel/punt je wilt halen ion een bepaalde periode. Maar ik heb zo'n vermoeden als jij dat doet, dat de andere in het praatgroepje nog wat meer praatgroepjes moeten gaan bezoeken  |
|
Hoskeu Erelid
|
KairA Sorry... ik kan ook nooit even serieus zijn... @BlendPraatgroepen voor het downen van sociale drivers??... Ik ben persoonlijk niet zo praatgroep achtig... van wat ik dan in films zie moet je daar over jezelf praten... dat is nou net het gene waar ik niet zo van hou  ... EDIT: Hebben ze ook geloof discussie groepen??...  ;) |
|
nietmeer
|
even geheel offtopic van de offtopic.. heeft iemand nog een auto over? mijne is afgelopen zaterdag overleden  |
|
nietmeer
|
of beter gezegd, heeft iemand er verstand van?  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJe wilt je social drivers upgraden door te downen? Klinkt opzich heel logisch  Maar je geloof zegt toch eigenlijk al wie bent, in ieder geval hoe je over de dingen in het leven nadenkt, dus hoe handeld en doet in je leven. Zijn die dingen nou niet juist het gene wat jou, jou maakt? |
|
nietmeer
|
trouwens Hoskeu,
in het verleden heb ik je best over jezelf horen praten!!! Zo verlegen ben je ook niet. en verder ben ik het volledig met Blend eens. |
|