|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Hey Ikke  |
|
nietmeer
|
dag Ikke... tweede plek SL? wat houdt dat in?
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Morgûh Ikke  en Juutsel  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote juutsel: dag Ikke... tweede plek SL? wat houdt dat in?
Sinterklaaslootjes |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
hoe kun je daar bij winnen? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Banaantje: hoe kun je daar bij winnen? Nu niet meer... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend en Juutsel Uhmm... ik heb toch niet echt veel over mezelf verteld (dacht ik zo)... al moet ik zeggen dat ik dat hier (lekker anoniem) makkelijker doe...  Maargoed... ik heb helaas geen auto over nee... verder heb ik wat algemene technische kennis van auto's... Wat doetie??... of wat doetie juist nietmeer??...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk zou ook bij god niet weten hoe je eruit ziet, maar ik weet wel dat ik dat ook niet aan god kan vragen;) Want ik weet wel hoe je er over denkt, zegt dat niet meer dan wie je bent? Je bent wie bent door te denken zoals je denkt... |
|
Ikke
Oudgediende
Iemand nog wat leuks meegemaakt? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
|
@IkkeIk bedoel wat moest je doen om 2e te worden? |
|
nietmeer
|
nee, de auto zelf is echt dood peugeotje uit 1986 en de koppeling was stuk dus koste mer geld om te repareren dan de hele auto gekost heeft Nu ben ik op zoek naar een nieuwe maar ik weet niet zog oed waar ik op moet letten...
Uiteraard dat ie het doet... maar hoe weet ik of het een goede auto is? helaas is mijn budget niet groot genoeg om een BOVAG gekeurde auto te kopen...
heb je tips? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Banaantje: @IkkeIk bedoel wat moest je doen om 2e te worden? Je kon je inschrijven voor sinterklaas... En dan werd er een naam bij jouw naam getrokken en dan moest je voor diegene 'n gedichtje schrijven. Daarna kon er tot 'n bepaalde tijd op de gedichtjes gestemd worden |
|
|
ohw zo... |
|
Theetje
Oudgediende
stilte mag ik een kop thee? |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
*Thee to Theemonster* Ik neem zalf ook een kopje  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@BlendDan weet je mijn mening over geloof en over het leven... maar dan weet je nog niet wat er werkelijk in mij omgaat... mischien ben ik wel een psygopaat die onaangekondigd bij de bowling meeting aankomt om de baan te saboteren... (ik noem maar wat)... mischien zou je me nieteens kennen irl... ben ik wel heeel anders...  Maar ik snap je punt... het klopt wel dat je ongeveer weet/in kan schatten hoe ik over dingen denk...   @juutsel Waar je op moet letten is over het algemeen zwakke punten van een bepaald merk/type... als je lid ben van de anwb kan je op die site daar wel het een en ander over vinden... |
|
Thommy Erelid
|
Net weer bezig geweest op .. - Wat? Hoezo je weet al waar deze link heengaat? Hoe dan  |
|
Blend
Oud Moderator
juutsel Met auto's in dat prijsgebied is het altijd maar op goed geluk. Die auto's zijn al minimaal 15 jaar uit en dan komen de gebreken, maakt niet uit of ze wel of niet goed onderhouden zijn. Ik rij zelf ook een auto uit '88 dus ik weet dat er soms ineens wat stuk kan gaan. Maar er zijn gelukkig wel verschillen tussen, volledig afgetrapt en gewoon een oude auto  Neemn gewoon iemand mee die er wat kijk op heeft als je de auto gaat bekijken. tip: Toyota Starlet |
|
nietmeer
|
@Hoskeu... thank you!!!!!! ga direct ff kijken  |
|
nietmeer
|
@Blend, Ik ken dus neimand die er kijk op heeft. Zit nu te kijken naar een Renaul 19 1.7 Beverly uit 1993 voor 950 euro ( kan nog minder) deze wordt afgeleverd met een nieuwe APK klinkt dat goed? |
|
Thommy Erelid
|
Lang leve speurders.nl? |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Thommy Erelid
|
Ik hoor em ook. En wat als er nou een aanslag om 12 uur gepleegt wordt?  (..) (..) Nee? |
|