|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Ikke, ja al iets van 7 jaar, en inderdaad ik kan het er nu niet allemaal ook nog eens bij hebben  het gaat ook niet echt goed de laatste tijd.. En wat betreft dat je vanaf je 12de alles zelf mag weten, dat geldt niet als er iemand overlijd.. @Liz, dankjewel  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ikky: En wat betreft dat je vanaf je 12de alles zelf mag weten, dat geldt niet als er iemand overlijd.. Daar wask al bang voor... @Jatser: dat klopt ook, helaas.... Veel succes in ieder geval... Ik ben van mening dat je zelf moet kunnen kiezen, maar waarschijnlijk is de wet 't niet met me eens |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote: Nu online -- Darrelltje, Peperclip88, Liz87, Tovenaar, Hans2103, Haarlemmer58, schanulleke, namaca, Eerpel, ikky, Calvinnn, macfreak, DEiE, BlueWolf, Little Queen, nicoo, Giovanni, sjatter, hamas-kaffer, mooiboy, RonHunter, Ikke, Jatser, Everzwijn, Sweet-lou, heraux, Dhr. Febo, thijsman, chica, Theemonster, Sjako, jordy Dan ist hier wel stil zeg  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Ikke, de wet zuigt. Liz, Hoezo stil? |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, nee, klotewet  Maar als ik 16 ben mag ik het wel zelf weten, dus ik hoop dat die rechtszaak er niet komt voor oktober, dan zit ik goed.. Tot dan is het afwachten.. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Ever, dr zijn dr maar een paar aant praten.. Niet dat het nergens over gaat, want t gaat juist over iets belangrijks |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: @Ikke, nee, klotewet  Maar als ik 16 ben mag ik het wel zelf weten, dus ik hoop dat die rechtszaak er niet komt voor oktober, dan zit ik goed.. Tot dan is het even afwachten.. De rechtbanken zijn toch al overbezet en je krijgt te maken met 'n bende papierwerk daar zeg je U tegen... We hopen allemaal met je mee dat je wint  (en anders wordt 't tijd voor 'n grote WMR-demonstratie voor de rechtbank) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Alles komt bijna me nek uit.. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jannick, hoe bedoel je? |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Liz, ik heb er ook bar weinig aan toe te voegen. Alleen dat de wet zuigt. Maar dat wist iedereen toch al. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Gewoon, heel wmr kan nu eigenlijk wel de pot op..   Voel me nu echt zo klote..  |
|
Liz87 Erelid
|
Meneertje, als t kon kreeg je nu de kieteldood  ;) Maar ja, de 24e is alles weer leuk! |
|
Ikke
Oudgediende
Dit laat maar weer eens middels een pijnlijk voorbeeld zien hoe slecht jusititie in elkaar zit: Ikky is degene waar 't om gaat, maar ze heeft niets te zeggen... Zij moet straks bij 1 van die mensen nog minimaal 2 jaar doorbrengen. Hele vriendschappen, sociale ontwikkelingen en zo hangen van die beslissing af en ze heeft niks te zeggen... |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Ikke: De rechtbanken zijn toch al overbezet en je krijgt te maken met 'n bende papierwerk daar zeg je U tegen... We hopen allemaal met je mee dat je wint  (en anders wordt 't tijd voor 'n grote WMR-demonstratie voor de rechtbank) Jullie zijn allemaal zo lief  WMR is een hele grote steun voor me in deze tijd   |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Avond allemaal |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Jannick, heb ik iets gemist? Ik ben het met je eens dat WMR de pot op kan, maar dat is maar tijdelijk hoor.. binnenkort heb ik weer internet  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Ikke: Dit laat maar weer eens middels een pijnlijk voorbeeld zien hoe slecht jusititie in elkaar zit: Ikky is degene waar 't om gaat, maar ze heeft niets te zeggen... Zij moet straks bij 1 van die mensen nog minimaal 2 jaar doorbrengen. Hele vriendschappen, sociale ontwikkelingen en zo hangen van die beslissing af en ze heeft niks te zeggen... Het zit allemaal echt heel klote in elkaar inderdaad  |
|
Ikke
Oudgediende
Onder de noemer van: "Ja die jongeren weten niet wat goed voor ze is"
Grotere bullshit bestaat gewoon niet! Knock, knock people! Wakey wakey! We have a mind too! And guess what: it allows us to do something you refer to as thinking! |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, ja je hebt groot gelijk, maar ga dat maar eens aan de regering vertellen.. |
|
Styvon Erelid
|
We doen het nog een keer  Avond Allemaal |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: @Ikke, ja je hebt groot gelijk, maar ga dat maar eens aan de regering vertellen.. Je kunt 't ze altijd vertellen... Ze luisteren alleen niet |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
Weltrusten liz  @Ikke, nee niemand luistert naar "de jeugd van tegenwoordig" |
|
Styvon Erelid
|
Trusten Liz  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: ik ga slapen!! weltrusten    Trusten  Quote Styvon: We doen het nog een keer  Avond Allemaal Avond styvon   |
|