|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Styvon: We doen het nog een keer  Avond Allemaal Hee Styvon  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Hey Ikke  en ikky ntl wat erg voor je meissie |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Komt weer down binnen* |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
goeie avond styvon  de regering wordt helaas samengesteld door politici. Die worden op hun beurt gekozen door die zogenaamde volwassenen. De enige eis die de wet aan volwassenheid stelt is dat de geboortedatum ten tijde van de verkiezingen meer dan 18 jaar in het verleden ligt en dat de stemgerechtigde volledig toerekeningsvatbaar is. Oftewel, het systeem deugt sowieso niet. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
@Styvon, ja het is heel erg vervelend, ik zit er heel erg mee  Vooral in deze tijd nu mijn moeder is overleden  Net alsof ik nog niet genoeg aan mijn hoofd had  |
|
Styvon Erelid
|
Quote Everzwijn:
de regering wordt helaas samengesteld door politici. Die worden op hun beurt gekozen door die zogenaamde volwassenen. De enige eis die de wet aan volwassenheid stelt is dat de geboortedatum ten tijde van de verkiezingen meer dan 18 jaar in het verleden ligt en dat de stemgerechtigde volledig toerekeningsvatbaar is.
Oftewel, het systeem deugt sowieso niet. En dat terwijl de jeugd de volwassenen van de toekomst zijn |
|
Jannick
Oudgediende
Doei Lizz..  |
|
Styvon Erelid
|
@ikky, ik vind het intriest wat je vader doet meis, hij hoort rekening te houden met JOU gevoelens, niet met de zijne, maar ik las al dat hij een egoist was, toch? Of zeg ik nu iets heel fouts  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Styvon, ja de grootste die er is  Maarja, genoeg woorden aan hem verspild, laten we het over iets vrolijkers hebben .. |
|
Styvon Erelid
|
Ja idd, lammetjes bv
Of heb je mijn perzen al op mijn blog zien staan |
|
ikky
Oudgediende
|
@Styvon, ja ik heb het gezien  ze zien er heel erg lief uit  Maarre mensen, ik ga dr maar weer vandoor, even een film kijken ofzo, even die gedachten afleiden Tot morgen allemaal   |
|
Jannick
Oudgediende
Doei Ikky..  |
|
Styvon Erelid
|
Doeiii ikky |
|
Jannick
Oudgediende
Styvon..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Everzwijn: goeie avond styvon  de regering wordt helaas samengesteld door politici. Die worden op hun beurt gekozen door die zogenaamde volwassenen. De enige eis die de wet aan volwassenheid stelt is dat de geboortedatum ten tijde van de verkiezingen meer dan 18 jaar in het verleden ligt en dat de stemgerechtigde volledig toerekeningsvatbaar is. Oftewel, het systeem deugt sowieso niet. Ik vind dat stemrecht niet naar leeftijd, maar naar intelligentie toegekend moet worden... Quote Styvon: @ikky, ik vind het intriest wat je vader doet meis, hij hoort rekening te houden met JOU gevoelens, niet met de zijne, maar ik las al dat hij een egoist was, toch? Of zeg ik nu iets heel fouts  Sommige mensen verdienen 't gewoon niet om zich vader te noemen |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ikky: @Styvon, ja ik heb het gezien  ze zien er heel erg lief uit  Maarre mensen, ik ga dr maar weer vandoor, even een film kijken ofzo, even die gedachten afleiden Tot morgen allemaal   Veel plezier toch maar |
|
Styvon Erelid
|
Quote Jannick: Styvon..  Hoi lieverdje  |
|
Jannick
Oudgediende
Nog iet sleuks te vertellen, Styvon?  |
|
Styvon Erelid
|
Nee, niet echt, ik zit WEER zonder warm water, grrrrrr  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
doei ikky  |
|
Jannick
Oudgediende
Bel het bedrijf op ofzo..  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Styvon: Nee, niet echt, ik zit WEER zonder warm water, grrrrrr  Beter dan zonder internet |
|
Styvon Erelid
|
Heb ik gedaan, ze waren vanmiddag geweest. Ze hebben het expansievat en de motor vervangen, en toen had ik heet water. Totdat ik mijn zoon in bad wou doen, grrrr, weer geen heet water, dus ik heb ze weer gebeld, ben benieuwd of ik morgen wel heet water heb |
|
Jannick
Oudgediende
Pff, eikels..  |
|