|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Smorges, waar staat die kan koffie  moet je aan kaira vragen die verbind alles |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
WAAAAAAAAAAAAAAAH ik heb twags gemist.....     *is niet te troosten* hoi btw  kom net uit mijn bed gerold |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Theetje
Oudgediende
ja, maar dan ben ik weg  dan ben ik lichamen kijken  van dode mensen  zal ikkijke of ik foto's mag maken daar?  |
|
Liz87 Erelid
|
IEUW... waar ga je dat doen?  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Ja Theetje, graag, ik wou dat ik ook kon gaan  |
|
Liz87 Erelid
|
Elke keer als ik naar iemands profiel ga word ik eruit geknikkerd en moet ik opnieuw inloggen...  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ben ook vet blij dat ikkan  ik ga als excursie  Anders was ik niet gegaan, dus ik vind het echt cool. Dus hoe ziek ik ook ben, ik ga... maar ik ben behoorlijk ziek merk ik nu al weer  wordt er gek van..... |
|
Liz87 Erelid
|
Wat heb je thee? |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
weet niet, onwijse buikpijn, mijn moeder zegt dat het komt doordat ik weer aan het afvallen ben (goed he van mij?) maar ik betwijfel het, het is echt heel erg  en dan soms is het weg, dan weer terug.. Het enige wat ik vandaag heb kunnen eten is 2 droge crackers, van die vierkante kleine crackertjes... |
|
Liz87 Erelid
|
Hmmz, daar kan het idd door komen.. Je moet gewoon echt goed eten.. 3 maaltijden per dag, al zijn het maar lichte maaltijden. Ik zelf heb het ook een tijd gehad toen ik aan het afvallen was en werd er echt beroerd van.. En als je heel veel water drinkt dan gaan je darmen enzo ook opspelen omdat ze dat niet gewent zijn... Ook al heb je geen honger, je kunt t beste wel wat eten! |
|
Theetje
Oudgediende
ik probeer al de hele ochtend te eten, maar ik kan me er echt niet toe zetten, alleen al denkne aan een boterham vind ik goor. Maar ik heb de afgelopen dagen wel gewoon 3 maaltijden gegeten, gisteravond ook nog zelfs een snoepje (slech he?). Maar ik ben ook niet bewust aan het afvallen, maar op een of andere manier heb ik de laatste dagen geen trek meer in eten.... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Theemonster: weet niet, onwijse buikpijn, mijn moeder zegt dat het komt doordat ik weer aan het afvallen ben (goed he van mij?) maar ik betwijfel het, het is echt heel erg  en dan soms is het weg, dan weer terug.. Het enige wat ik vandaag heb kunnen eten is 2 droge crackers, van die vierkante kleine crackertjes... Jij wilt toch niet gaan concurreren met een helium-ballon. Ook als je lijnt moet je goed eten meid.. want anders komt er een zacht windje en die neemt je mee.. Of anders zien we tijdens de bowling een ongezonde verschijning.. Anna Rexona |
|
Theetje
Oudgediende
ik wil helemaal niet afvallen, maar ik wil ook niet eten de laatste tijd, wordt er gek van.. Het is alsof continu mijn buik al vol zit.. Echt een vaag gevoel, nog nooit gehad. |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee... Miss heb je wel een virusje.. Heb je ook andere klachten? Zelf heb ik ook geen eetlust maar wel een snotkop en buikpijn enzo.. |
|
Theetje
Oudgediende
@liz; voor de rest helemaal niets, alleen geen trek.. vaaaaag... |
|
Liz87 Erelid
|
Doei doei thee!    have fun! |
|
Twaggy Oudgediende