|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hey Enkie! Toch nog een verbinding naar de buitenwereld gevonden, waar je nu ook mag zijn?  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ENKIE!!  dat is al weer een poosje geleden  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Heey  Ja Twag, heb thuis nog geen internet. @Ikke, ik zit op school  hoe gaat het hier? |
|
Ikke
Oudgediende
Hier gaat 't beter dan ooit  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
ik heb het probleem dat over een week ofzo dat ik een week zonder internet zit omdat we gaan overstappen naar een andere provider  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote macfreak: ik heb het probleem dat over een week ofzo dat ik een week zonder internet zit omdat we gaan overstappen naar een andere provider  hey ik ook mijn inet kan er elk moment uitgaan  |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
Quote Twaggy: Quote macfreak: ik heb het probleem dat over een week ofzo dat ik een week zonder internet zit omdat we gaan overstappen naar een andere provider  hey ik ook mijn inet kan er elk moment uitgaan    sterkte een week zonder internet is best lang   Ps: internet cafe |
|
Twaggy Oudgediende
|
Inet cafe  nee bedankt ik ga wel af en toe naar me oom en tante  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
@Timmy: ik probeer het netwerk van de buren wel weer te kraken... o shit ik moet naar de volgende les... Doei  |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
@ mac doei waar kun je een artikel plaatsen
|
|
nietmeer
|
pfff...gaat hard hier... om ff antwoord te geven op Liz: ben 23, zit op de hogeschool Utrecht, maar loop nu stage op het erasmus mc als microbiologisch researcher. Ik kan nu reageren, omdat ik tot 2 uur moet wachten om een proef te kunnen starten zit al zeker 1 maand met slecht internet (vaker niet dan wel) en daar moet ik het nog minstens 7 weken mee stellen  |
|
Ikke
Oudgediende
Goedenmiddag iedereen... Vandaag vanuit de comfortabele omgeving van mijn nieuwste live-dvd: openSUSE 10.2
Eindelijk de kans om GNOME te verkennen zonder KDE te vern**ken |
|
nietmeer
|
@Timmy, bij artikel toevoegen, zorg dat je bij het veld Bron iets als NOS of NU ofzo opgeeft en als het even kan bij Bron url het volledige http adres zet. |
|
Ikke
Oudgediende
Is enkie eindelijk weer eens online, zegt ze niks  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Sorry  druk met praten tegen ex-klasgenoten  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hey all  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Sorry  druk met praten tegen ex-klasgenoten  Jij bent vrouw... Vrouwen kunnen multitasken  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Ikke, klopt maar er waren véél ex-klasgenoten online  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: @Ikke, klopt maar er waren véél ex-klasgenoten online  D'r zit 'n 'sign out' knopje op je IM  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
hallooww |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Enkie: @Ikke, klopt maar er waren véél ex-klasgenoten online  D'r zit 'n 'sign out' knopje op je IM  Jamaar ik wil wel met ze praten  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Ikke: Quote Enkie: @Ikke, klopt maar er waren véél ex-klasgenoten online  D'r zit 'n 'sign out' knopje op je IM  Jamaar ik wil wel met ze praten  Altijd weer lastig doen he  Nog wat leuks gedaan? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Altijd weer lastig doen he  Nog wat leuks gedaan? Niet echt, hier is het nogal stommig. Maar als ik vakantie heb en ze in het westen weer naar school moeten ga ik daar een paar dagen heen  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Alles goed hiero ? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
** yeah ** ** yeah **
Luisterd naar Hippie 70ies.. smoked een stick.. en filo over de wereld en haar zucht naar geluk en zelfvervulling..
** yeah ** ** yeah **
Don't be goofy Get groovy!
Smoke some wheed See the light Indeed
FlowerPower! |
|