|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Liz87: @ Jannick, dan heeft het extra betekenis denk ik... Love-liefde dus op een lieve en liefdevolle manier. Niet hoezo, maar hoe romantisch geven?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Ikke, nou dat je er heen gaat is al stap 1! |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jannick... Dat mag je zelf invullen... Net wat jij romantisch vind.. |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Het is toch pas commerciele-bagger-in-je-brievenbus-dag? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@lizz, net voor een zoen overhandigen!  |
|
Liz87 Erelid
|
yeaaaah!!! 1704  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Ikke... Time fly's when you're having fun  @ Jannick... Hahah... Das niet zo tactisch  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: @ Ikke... Time fly's when you're having fun  Dus we moeten vooral geen lol hebben  Ben razend benieuwd naar hoe 't allemaal gaat lopen |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Thom: Het is toch pas commerciele-bagger-in-je-brievenbus-dag? dat wordt het meestal wel gemaakt ja... maar gelukkig er zijn nog genoeg mensen die dat helemaal geen ruk uit maakt en er gewoon een extra mooie dag van maken |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Thom: Het is toch pas commerciele-bagger-in-je-brievenbus-dag? Niet iedereen vind het bagger hoor  Ik heb stiekum een hele mooie kaart naar mn mannetje gestuurd.. Zonder iets dr op.. Hij zal toch wel weten dat ie van mij komt... Of hij heeft iets te bekennen   |
|
Thommy Erelid
|
Valentijnsdag is helemaal niks. 'Dag van de liefde'. Zielige mensen zijn Nederlanders, als ze zo'n dag nodig hebben..  .. Bedrijven willen winst. Veel en veel winst. Zelfs WMR, een opmerkelijke nieuwssite (!), heeft aan Valentijnsactie. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: Quote Thom: Het is toch pas commerciele-bagger-in-je-brievenbus-dag? Niet iedereen vind het bagger hoor  Ik heb stiekum een hele mooie kaart naar mn mannetje gestuurd.. Zonder iets dr op.. Hij zal toch wel weten dat ie van mij komt... Of hij heeft iets te bekennen   Schat... Die kleur lipstick komt me niet bekend voor  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
*is onwijs gelukkkig, zit bij twags op schoot* hallo allemaal  |
|
Ikke
Oudgediende
Hoi Thee, we hadden 't net niet over jou  |
|
macfreak Erelid
Quote Thom: Valentijnsdag is helemaal niks. 'Dag van de liefde'. Zielige mensen zijn Nederlanders, als ze zo'n dag nodig hebben..  .. Bedrijven willen winst. Veel en veel winst. Zelfs WMR, een opmerkelijke nieuwssite (!), heeft aan Valentijnsactie. nederlanders zijn niet zielig maar de meeste mensen maken er gewoon misbruik van en dat vind ik juist erg. ik vind het wel een mooie dag en geef er weinig extra's aan uit |
|
Thommy Erelid
|
Quote Ikke: Schat... Die kleur lipstick komt me niet bekend voor  Mein Gott!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thom: Quote Ikke: Schat... Die kleur lipstick komt me niet bekend voor  Mein Gott!  *oeps*-moment  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Ikke... Hahahah... Gelukkig niet zeg  Hou niet zo van knalrood;) Nee.. Ben blij dat dat niet zo is... Lijkt me echt heel erg! |
|
Thommy Erelid
|
Ik zeg niet dat Nederlanders zielig zijn. Ik denk dat het zielig is dat mensen een speciale dag nodig hebben om te zeggen dat je iemand leuk vind/van iemand houdt. Het is puur en alleen uit commercieel oogpunt 'begonnen'. |
|
macfreak Erelid
hallo thee  |
|
Thommy Erelid
|
@Ikke; Ja inderdaad  Je zal het maar hebben  |
|
Liz87 Erelid
|
0 Quote Thom: Valentijnsdag is helemaal niks. 'Dag van de liefde'. Zielige mensen zijn Nederlanders, als ze zo'n dag nodig hebben..  .. Bedrijven willen winst. Veel en veel winst. Zelfs WMR, een opmerkelijke nieuwssite (!), heeft aan Valentijnsactie. Uuhm, in NL is het maar 28% ofzo... Kijk eens in Amerika... Ach ja, sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk.. Zoiets heb ik met koninginnedag... Waarom dan opeens zo blij met het koningshuis terwijl het vaak genoeg word afgezeken.. We hebben allemaal wat heah |
|
macfreak Erelid
Quote Thom: Ik zeg niet dat Nederlanders zielig zijn. Ik denk dat het zielig is dat mensen een speciale dag nodig hebben om te zeggen dat je iemand leuk vind/van iemand houdt. Het is puur en alleen uit commercieel oogpunt 'begonnen'. het staat er toch echt... maar ik begrijp het wel |
|
Thommy Erelid
|
Quote Valentijnsdag:
In Amerika is men, uit commercieel oogpunt, begonnen met het verleggen van de nadruk op anonieme liefde naar liefde. Bron: ValentijnsdagWaarom kopieren ze dit van de Amerikanen..  |
|