|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Schaf dihydrogeen monoxide af!
Ik vond dat de stof die in de wetenschap dihydrogeen monoxide afgeschaft moet worden.. Hier zijn enkele feiten:
1. Het kan bij mensen en dieren leiden tot zweten en braken. 2. Het is een belangrijk bestanddeel van zure regen. 3. Het kan leiden tot ernstige verbrandingen in vluchtige status. 4. Oraal gebruik kan leiden tot de dood. 5. Het draagt bij aan erosie. 6. Het vermindert de effectiviteit van auto-remmen. 7. Het is gevonden bij terminale kankerpatienten. 8. Ondanks de gevaren wordt het gebruikt in kerncentrales. 9. De marine voert er geheime experimenten mee uit. 10. Het draagt bij aan het broeikas-effect. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Liz87: HEEEEEL Zenuwachtig? D is overdreven... Maar C en B ervaar ik aan den lijve  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Doei liz   |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
En? Wat vinden jullie? Moet dihydrogeen monoxide afgeschaft worden? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
dag lizzzje  |
|
Theetje
Oudgediende
ik wordt gek van msn, staat het weeer vast    *kruipt tegen twags aan* |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
iedereen ander kant op kijken die er niet tegen kan *zoent Thee  * |
|
Theetje
Oudgediende
nog even omgedraaid blijven *zoent twags  * |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
extraatje voor Thom zijn artikeltje: Quote: dihydrogeen monoxide. Deze stof zou bij mensen en dieren leiden tot zweten en braken; een belangrijk bestanddeel van zure regen zijn; leiden tot ernstige verbrandingen in vluchtige status; bij overmatig oraal gebruik leiden tot de dood; bijdragen aan erosie; de effectiviteit van auto-remmen verminderen; gevonden zijn bij terminale kankerpatiënten; ondanks de gevaren worden gebruikt in kerncentrales; door de marine worden gebruikt voor geheime experimenten en bijdragen aan het broeikaseffect. AFSCHAFFEN DUS |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: iedereen ander kant op kijken die er niet tegen kan *zoent Thee  * Quote Theemonster: nog even omgedraaid blijven *zoent twags  * *neemt rol van Kpuc over* Hola! Niet in 't café.... Daar hebt ge kamers voor  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Twaggy: iedereen ander kant op kijken die er niet tegen kan *zoent Thee  * Quote Theemonster: nog even omgedraaid blijven *zoent twags  * *neemt rol van Kpuc over* Hola! Niet in 't café.... Daar hebt ge kamers voor  waar?  |
|
macfreak Erelid
Quote Twaggy: iedereen ander kant op kijken die er niet tegen kan *zoent Thee  * das ook wat... wie kan er nou niet tegen zoenen?? iedereen kan daar tegen toch?? |
|
macfreak Erelid
@Ikke: laat ze lekker... anders moeten ze eerst weer een nieuw topic openen om verder te kunnen... dat is een grote onderbreking die er niet hoort |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: @Ikke: laat ze lekker... anders moeten ze eerst weer een nieuw topic openen om verder te kunnen... dat is een grote onderbreking die er niet hoort Niet zeiken.. hopla: get a room    |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Quote macfreak: @Ikke: laat ze lekker... anders moeten ze eerst weer een nieuw topic openen om verder te kunnen... dat is een grote onderbreking die er niet hoort Niet zeiken.. hopla: get a room    nah... hoezo gemeen tegenover andere cafegangers. |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Shark allemaal |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Ikke: Quote Twaggy: iedereen ander kant op kijken die er niet tegen kan *zoent Thee  * Quote Theemonster: nog even omgedraaid blijven *zoent twags  * *neemt rol van Kpuc over* Hola! Niet in 't café.... Daar hebt ge kamers voor  cafe is leuker en niet zo in het geniep |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: Quote Ikke: Quote macfreak: @Ikke: laat ze lekker... anders moeten ze eerst weer een nieuw topic openen om verder te kunnen... dat is een grote onderbreking die er niet hoort Niet zeiken.. hopla: get a room    nah... hoezo gemeen tegenover andere cafegangers. Niet gemeen, gewoon redelijk  |
|
nietmeer
|
Knonne lekker klef hier, ik ben uit de kroeg  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Knonne lekker klef hier, ik ben uit de kroeg  Zie je wel? @Twaggy en Thee: get a room... Jullie jagen onze stamgast weg  |
|
Theetje
Oudgediende
ik doe al niets meer....  |
|
macfreak Erelid
geen stamgast... MOD... nee daarmee bedoel ik niet een modvlinder |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
KPUC!!!!! kom terug ajb |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: ik doe al niets meer....  *zet 'n kop thee voor thee* Hmmz... *loopt naar de kelder toe, zet 'n straalkachel aan, legt comfortabele kussens neer in 'n hoek, en steekt kaarsen aan* Alste... Jullie eigen liefdesnest  |
|