|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
En dat je je verslag nog moet maken..  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Oh dat maakt niet uit.. Dan kan je kijken hoe goed je bent in gokken  Zolang je alle vragen beantwoord komt het wel goed, met een beetje fantasie en een samenvatting gelezen te hebben  Jij hebt nog geluk.. Onderbouw.. Ik heb zometeen eerst een 120 minuten-toets aardrijkskunde die over een heel boek gaat en daarna een 45 minuten-toets nederlands die over 3 hoofdstukken gaat. En ik moet voldoende's halen want dit zijn herkansingen  |
|
nietmeer
|
succes Jannick... (ben ik blij dat ik van school af ben...  ) hm.... slaap zeker nog half... net 3 reacties gemist..... en jij ook succes Mmore... |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ik zit hier college te volgen bij echt een rare vent, en ben al sinds half 6 m'n nest uit dus heb allemaal even medelij met mij.
Het is trouwens allemaal beetje herhaling van de HAVO, dus heb een beetje het gevoel dak hier voor niks zit. |
|
nietmeer
|
pfff... een 5 in de wekker.. ok, ik heb medelij met je  Was toen weliswaar ook wel wakker, maar dat was niet echt de bedoeling... |
|
Mmore
Administrator
|
@Banaantje: Je hebt in ieder geval internet  @Muaddhib: Thanks  Moet lukken, nomaal gesproken bereid ik me nauwelijks voor voor een toets maar dit keer heb ik alle stof doorgelezen  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Muaddhib: pfff... een 5 in de wekker.. ok, ik heb medelij met je  Was toen weliswaar ook wel wakker, maar dat was niet echt de bedoeling... Brr.. Bij mij staat in het weekend de wekker op de andere 5 (17) als ik wakker wordt  |
|
|
@MmoreDaarom is een laptop heel handig, kunnen internetten tijdens college. Alleen zijn ze wel zo slim geweest om geen stopcontacten in de collegezalen te doen, dus na 2 uur is het over met de pret (accu leeg) |
|
|
ik heb nu nog 1.02 uur  |
|
nietmeer
|
Ik ben ook wel wakker... alleen liggen m'n hersens thuis nog te maffen... @Banaantje: dan verwacht ik je hier nog wel, als dalijk m'n proef klaar is... |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Banaantje: ik heb nu nog 1.02 uur  Tijd om een nieuwe accu erin te stoppen die wat langer meegaat   |
|
|
ja maar over een kwartiertje ist college afgelopen en dan heb ik pas om 13.15 weer les, dus kan ik ondertussen ergens stroom zoeken |
|
Mmore
Administrator
|
Haha.. Welke school zit je eigenlijk?  Ik wou dat wij dat mochten doen op de HAVO  |
|
nietmeer
|
Het klinkt als een hogeschool, das de enige plek waar ze het verzinnen om een tussenuur van bijna 3 uur te geven (HvU?)
(leer eens typen man, blijf verbeteren) |
|
|
Fontys paramedische hogeschool in Eindhoven, maar dit is van mijn minor en dat loopt echt voor geen meter. Maar dat van die lessen, ik heb ook heel vaak maar 1 of 2 uurtjes ofzo les op een dag. (zelfstudie he  ) |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik heb nieuw werk!!
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote Banaantje: Fontys paramedische hogeschool in Eindhoven, maar dit is van mijn minor en dat loopt echt voor geen meter. Wat wil je later gaan worden? Dokter?  Quote KairA: ik heb nieuw werk!!
Gefeliciteerd! Wat voor werk?  |
|
|
@KairA
Wat voor werk? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik be een centraliste
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote KairA: ik be een centraliste
Wat is dat  Van de 112?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
nee van een taxibedrijf |
|
|
@MmoreNiet precies maar is in ieder geval in het ziekenhuis, heb alleen geen zin om het uit te leggen want niemand kent de opleiding MBRT, moet je zelf maar even op internet opzoeken  |
|
nietmeer
|
shit... weer terug aan het werk... cya all @Banaantje: klinkt erg bekent, dat lesrooster, HvU is net zo erg... (record is 8 uur les, waarvan 6 uur tussenuur) Feli KairA, suc6 op je nieuwe job |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik verdien lkkr veel en nu ga ik weer !!!  dag en een fijne dag nog |
|
Mmore
Administrator
|
Radiotherapeutische Technieken? Röntgenfoto's nemen enzo?  Kan je gezellig bij ons LUMC in Leiden komen werken  |
|