|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ja dat hoort er inderdaad ook bij, is wel het bekenste. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Muaddhib: shit... weer terug aan het werk... cya all @Banaantje: klinkt erg bekent, dat lesrooster, HvU is net zo erg... (record is 8 uur les, waarvan 6 uur tussenuur) Dan heb je dus niet bij mij op school gezeten.. Ik had de eerste periode alleen het 1e en het 9e uur les, dus 7 tussenuren. Ging altijd weer lekker terug naar huis toe  |
|
|
Jammer genoeg kan ik tussendoor niet naar huis, zit hier in Eindhoven en won in Arnhem dus kost me 4 uur heen en weer te gaan  |
|
Mmore
Administrator
|
 Woo.. Kan je net zo goed in Leiden op school en dan bij het LUMC stage lopen en later gaan werken en een huis kopen  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
goedemorgen..iedereen al in de ban van valentijn.. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Pietjuhh: goedemorgen..iedereen al in de ban van valentijn.. Ikke niet.. Wel wakker gemaakt ermee, radio Veronica  "Hey.. Je stinkt, zullen we samen gaan douchen" "Volgens mijn horloge heb je geen slipje aan.." "ehm, jawel hoor", "Oh.. Dan loopt 'ie weer een uur achter" Dat soort dingetjes hoorde ik dus op de radio vanochtend  |
|
|
ooh minder..ik hou zelf niet zo van valentijn..als je wat met elkaar wil doen waarom deze dag en niet een van de andere vele dagen..en nu liggen alle winkels vol met hartjes en grote valentijn kaarten..word er gek van en ben blij als het voorbij is.. |
|
Mmore
Administrator
|
Ik merk nooit wat van valentijnsdag behalve wat nieuwsberichtjes.. Just another day  |
|
|
oh oke tja dit jaat heb ik er ook wel het minste last van gehad..gewoon niet zoveel naar de winkels geweest staat er nog iets leuks bij jou op het programma vandaag? |
|
Mmore
Administrator
|
Nee.. Twee belangrijke toetsen zometeen waar ik dus NU voor ga leren  |
|
|
ooh oke succes met leren dan |
|
nietmeer
|
Gehgehg, Mmore, dat zou je al een tijdje geleden doen  |
|
Mmore
Administrator
|
Ja maar ik wordt telkens afgeleid  |
|
|
ha kpuc ook weer terug van weg geweest?! |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik ben ook al de hele ochtend druk bezig om een kostenanalyse voor elkaar te boksen... Schiet voor geen meter op haha. |
|
nietmeer
|
Jups, ik heb al een halve marathon achter de rug, even uitblazen hoor  |
|
Jivebunny
oud moderator
Hebbie echt een kilometertje of 21 je rot gerend Kpuc? Opmerkelijke prestatie voor een rokert zoals gij  |
|
|
nou hier kan je even rustig bijkomen dan.. ach je moet je nooit te lang concentreren..ikkan me helemaal niet concentreren daarom ga ik lekker maar 1 dagje naar school |
|
nietmeer
|
Jive, ik werd errug moe wakker dus het kan best wel iets meer geweest zijn  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
HEEEEY!!!! een overheerlijke geodemorgen!!!!!!!!! ik ben klaar! met alle veslagen! kheb net de laatste afgemaakt!!! I'm so goddamn great!!! |
|
|
haha ik doe niet aan hardlopen lekker voetballen vanvond weer trainen..pff hopelijk doet me enkel dan ook weer mee..kreeg zondag toch een trap tegen mijn enkel..zo dat deed best wel zeer..maar binkie die ik ben..ben gewoon door gaan voetballen |
|
Jivebunny
oud moderator
 Kpuc  @pietjuhh gelijk heb je... ik ben de afgelopen week echt extreem emotioneel om dingen geweest waar ik met een minder stresserige situatie nog niet van op of om zou kijken... Boah... en dan zit ik verdorie de hele dag stil op mijn werk in een kantoortje... Dat een mens op die manier helemaal waus kan geraken hehe. Nou ja, tis nu een stuk beter... maar teveel concentreren enzo is inderdaad echt niet goed voor de mensch... Ik denk dat we inmiddels echt tegen de grenzen van het menselijk kunnen (met behoud van gezondheid zowel mentaal als fysiek) aan aan het lopen zijn.  |
|
|
gefeliciteerd muts!  |
|
|
@ jivebunny: ja idd dat denk ik ook..op sommige kantoren hebben ze nu ook een sport programma zodat je niet uren achter je pc zit..dat vind ik nog eens goed want volgens mij kan het niet goed zijn als je de hele dag achter je pc zit. |
|
|
Ik ben der ook weer, heb stroom gevonden in de kantine  : |
|