|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hij staat al voor je neus, snorry..  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Zie je ben nog niet helemaal wakker... Dank je |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ook niet, hij staat nog namelijk hier in het koffieapparaat..  |
|
--NHV-- Actief lid WMRindex: 70 OTindex: 65 Wnplts: anywhere S |
hmmm, zit er nog genoeg koffie in die ketel om mij ook een bakkie te doen? goeiemorgen trouwens allemaal!  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi NHV, koffie staat voor je..  |
|
thnx, gaat er wel in denk ik zo   |
|
Jannick
Oudgediende
Ok..  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Wat een rust... Dat kan je hier op mijn werkplek niet zeggen... daar zijn ze de kantoor indeling maar weer eens aan het veranderen... weer terug naar de indeling die ze drie jaar geleden niet goed en ouderwets vonden... en dus maar veranderede... Maargoed... aan de ene kant staat er ene profielen te zagen... aan de ander kant ene profielen aan de betonvloer te fabriceren met de nodige decibellen...  |
|
puppy Erelid
|
|
|
complimentje voor de koffiezetter(ster)  echt wel een lekker bakkie   |
|
@Hoskeu, leuk he, dat voortschrijdend inzicht doen ze hier op school ook al, kom je op school, blijk je opeens tot 10:15 vrij te zijn   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote --NHV--: complimentje voor de koffiezetter(ster)  echt wel een lekker bakkie   Dankje..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
nietmeer
|
môge... koffie...
*stommelt naar de koffiepot toe* |
|
Blend
Oud Moderator
*giet wat Koffie in Muaddhib* Als je meer wilt, het staat op de bar  |
|
puppy Erelid
|
 *stuitert wat rond*  |
|
nietmeer
|
*spuugt koffie weer uit* "getver, geen suiker" *loopt naar bar, pakt een emmer, giet suikerpot in emmer leeg, giet koffie in emmer, drinkt koffie uit emmer*
aah, das beter, goeiemorge
*krijgt caffeine/sugar rush* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote --NHV--: @Hoskeu, leuk he, dat voortschrijdend inzicht doen ze hier op school ook al, kom je op school, blijk je opeens tot 10:15 vrij te zijn   Jah... komt er een nieuwe manager... die moet zich bewijzen... dan moet er dus fisiek iets veranderd worden... alles moet beter... Dan komt er drie jaar later weer een ander manager... die moet zich bewijzen... alles moet beter... dus gaan we de inrichting weer veranderen... gaan ze kijken wat er veranderd kan worden... dus dan maar weer terug naar de oude indeling... Alle wandjes eruit... verdieping leeg... wandjes weer op de oude plaats... Wat een komedie is het hier toch... iedereen speeld gewoon mee... het zijn allemaal comedianten... en dan kijken ze vreemd op als ik er niet serieus over doe...  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Goeienmorgen! Doe mij maar een dubbele whisky... Per 1 maart heb ik geen baan meer  Ach ja... genoeg anderen die me wel waarderen voor wat ik doe!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Jive Huh?? Waarderen ze je niet voor wat je doet?? Je moest dat project toch implementeren voor je ouwe stage plaats... of hoe zat het??... of willen die niet met geld over de brug komen??  |
|
nietmeer
|
Tss, dus die sukkel kan zijn eigen ongelijk niet hebben. Je hebt gelijk ook, wopla, aan de zuip  |
|
puppy Erelid
|
ik doe mee |
|
Blend
Oud Moderator
Lekker  koffie |
|
Jannick