|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nog iets leuks te vertellen? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
nop zometeen houtkloven en vanaaf werken dat was wel zo'n beetje ben nu op forum aan het neuzen  Ow en ik zit boven de 3000 OTindex  jij dan? |
|
Ikke
Oudgediende
kheb net scheikundepw gehad.. En dadelijk oefenen voor de Culturele Avonden |
|
Twaggy Oudgediende
|
 Scheikunde  afgesloten met een 9 op me examen  vmbo weliswaar maar toch vrijweinig aan gedaan |
|
Twaggy Oudgediende
|
Rustig vandaag op WMR |
|
Ikke
Oudgediende
Systematische naamgeving en redoxreacties...
Dat eerste ging zo fout als maar kan.. Redox was makkelijk |
|
Twaggy Oudgediende
|
Berekeningen en moleculen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Scheikunde  al dat geneuzel of soortelijke masse, mol en al die soorten verbindingen  Vond het niet zo boeiend, alleen als we dingen in de fik mochten steken was het leuk  |
|
Twaggy Oudgediende
|
hehehe heb hier nog een hoop brandbaar spul want ik ben weg ik moet houtkloven  laterz |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
@IkkeHet is wel beter dan talen ofzo  Maar ik had liever natuurkunde, lijkt erop maar dat vond ik leuker  |
|
--NHV-- Actief lid WMRindex: 70 OTindex: 65 Wnplts: anywhere S |
--NHV-- komt nog ffies binnenwaaien, en groet allen  |
|
Blend
Oud Moderator
En Blend groet haar terug  |
|
--NHV-- vind scheikunde en natuurkunde allebei "niet zo leuk" maar is blij dat ze die vakken nu niet maar heeft   :d  helaas wel andere vakken  |
|
maar ga er vandoor, mag eigenlijk helemaal niet op WMR hier  |
|
njah er vandoor gaan.. kan beter zeggen dat ik van die pc gejaagd werd  is het risico van op WMR rondhangen op school maar ben weer on   |
|
Blend
Oud Moderator
Welke vakken vind je dan leuk?? Of minder stom  |
|
haha  uhmm, geschiedenis, biologie en aardrijkskunde  |
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Hoe kan je die vakken combineren???  Ik vond dat eigenlijk een beetje saaie vakken  behalve bio dan. |
|
via de planologie als je een landschap hebt, dan kun je daar aardrijkskundige dingen uit halen (grondsoorten enzow, lekker saai), en je kunt vaak een stuk geschiedenis ontdekken (omdat er bijvoorbeeld nog een oude weg herkenbaar is ofzow, is wel leuk, lekker raden) en biologie heeft er dan weer mee te maken omdat dat (kort door de bocht  ) te maken heeft met alles wat leeft. dus ook met de planten die je in datzelfde gebied wel en niet aantreft, wat dan weer met aardrijkskundige kenmerken te maken heeft pff, heel verhaal  nog een beetje begrijpelijk dan? |
|
Blend
Oud Moderator
Dus je gaat ook die opleiding hierna doen, planologie? Kinkt heel duidelijk hoor  Ik vind aardrijkskunden geen reet aan  geschiedenis is soms wel leuk, niet om te leren voor school maar om documantaires op tv van te kijken. Boilogie vind ik wel mooi, om te zien hoe wonderlijk het eigenlijk allemaal is hoe we leven en dat we leven. Alles om ons heen, als je kijkt hoe sommige dieren/planten zijn aangepast op hun omgeving. Dat vind ik echt mooi  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
ik ben weer terug van weggeweestt!..ben ik gemist??  |
|
Blend
Oud Moderator
@pietjuhh Uiteraard  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
gelukkig maar..ik maakte me al zorge! zo leukste vakken he.. ik was altijd wiskunde freek enne economie MAAR alleen als ik het snapte   |
|