|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
jive; en dan een presentatie geven over hersenen? ik vraag me af of dat goed gaat  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hmmm, bunnik is wat ver voor me, toch een half uur fietsen. Utrecht vind ik ook niet zoveel aan, ben niet zo'n disco-ganger, ben meer van de kroegen of gewoon thuis zitten met film ofzo  |
|
|
je meot gewoon denken dat al die mensen daar naakt zijn hahahaha hopelijk gaat dat goed hhahahaha |
|
Theetje
Oudgediende
pietjuhh; mijn vader en moeder denken dat ze naakt zijn, nee bedankt   |
|
|
@ blend: ja idd ik ben opzich ook meer van de kroeg..thuis zitten vind ik zelf niet zo omdat ik echt een kut woning heb en bij mijn vriend zitten zijn ouders overal naast en als ik dan lekker tegen mijn vriend ga liggen dan beginnen gelijk de honden te blaffen van jalozie..vet kut maarja we hebben een bunnikse kroeg en de voetbal dus komt altijd wel goed! |
|
Theetje
Oudgediende
woeeehaaaaa *rent nog een rondje* en mijn powerpoint presentatie is nog niet af  Maaaaar mijn spel wat ik gemaakt het voor Informatica staat wel op internet  |
|
|
waar dan??? |
|
Theetje
Oudgediende
hierdan krijg je een download file, ff op je schijf opslaan, uitpakken, dat doe je zo: dubbel klik op de map> Bestand> Alles uitpakken. (of unzippen) en dan spelen maaaar  ik heb het zelf nog nooit uitgespeeld  |
|
|
nou dan ben ik nu even bezig met een leuk spelletje..ik vertel zo wat ik er van vind! misschien wel zo leuk dat ik het elke dag wil doen haha |
|
|
ooh ik heb een verkeerde graphic card ofzoiets hij doet het iig niet bij mij  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Nog steeds geen mailtje van 538  |
|
Theetje
Oudgediende
waarom wacht je op een mail dan styvon? |
|
Styvon Erelid
|
De kaarten van de Peppers gaan morgen of overmorgen via 538 in de verkoop, en daar krijg je bericht van een dag van te voren, dus vandaar En ik zal en moet naar de Peppers toe  |
|
|
|
|
Styvon Erelid
|
|
|
Blend
Oud Moderator
pietjuhh bij mij thuis zitten is ook niet zo fijn. Maar bij een vriend van mij wel, daar is het heel anders. Woont daar met 2 zusjes en zijn ma. Echt 1 grote gezellige bende daar  |
|
|
|
|
|
ja dat heeft een vriend van mij ook die ma die zuipt gezellig mee enzo..vet gezellig altijd! maar helaas is dat bij mijn vriend wel anders. maar zijn ouders zijn wel realistisch en dat helpt mij wel weer met vanalles |
|
Styvon Erelid
|
Wij moeten ook passen en meten, maar het kan net  |
|
|
relaxx dat het kan leuk hoor zo'n concert..kan niet wachten tot mijn vakantie eindelijk er even tussen uit..heb er lang op moeten wachten |
|
Blend
Oud Moderator
pietjuhh Ja, dat is ook fijn. Maar het kan ook beide hoor  Het is niet zo dat ik samen met zijn ma bezopen op de bank lig  Maar ze drinkt wel 1 of 2 biertjes mee. Kijkt soms ook mee met de film, valt dan halvewege in slaap en dan hebben wij weer lol. We zijn nog net kleine kinderen  |
|
|
hahaha neejj die vrouw drinkt ook niet veel mee maar ze is wel vet gezellig.. |
|
Blend
Oud Moderator
pietjuhh Eerst ging ik wel altijd naar een disco(tje) Ook in Utreg, de Jam. Nu niet meer, wordt ik te oud voor  |
|