|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hahaha  Ik loop daar gewoon de laatste dag het kantoor in, en dan net zoals Rayman raving Rabbits: BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! En dan ga ik weer en even later loopt het netwerk leeg  Oepsssss  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
ja en wat moet er dan gebeuren |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Helemaal niets Coelie;) Gewoon het idee  |
|
r03l Erelid
|
En hoe gaat het tussen jouw en mijn zusje ? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Roel Goed hoor  Heb haar eindelijk na 3 dagen zoeken dat cadootje kunnen geven(Heb met jouw nicht(je) 2 keer de school doorzocht, en daarna nog een paar keer met een vriendin van me  ) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Jive... Uhmm... van hoelang hebben ze backups... want als je natuurlijk zorgt dat die klok zolang aftelt tot er alleen nogmaar besmette backups zijn...  ... Als ze daar tenminste niet achter komen dan...  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@HoskeuDat is niet veel dan, maar die plannen maken, is altijd leuk  |
|
r03l Erelid
|
@ Tom vind je ook niet dat ik een irritant nichtje heb  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Neuh hoor;) Ze valt best wel mee, ze heeft tenminste nog geholpen met het uitzoeken van die oorbellen^^ |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Hallo allemaal.... ik ben er weer...
(ik heb roze haren aaaaah was niet de bedoeling) |
|
Hoskeu Erelid
|
@KairA Hallo... Hoe kom je aan roze haar??... EDIT: Teveel bietjes gegeten??... EDIT2: of was het de bedoeling het voro de carnaval groen te maken en had je de verkeerde tube??... dan is het toch niet zo een groot probleem??...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
naar d kapper geweest en die wilde bruin doen en nou ist roze maar vanavond ga ik het zelf verven |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Hoskeu: Jive... Uhmm... van hoelang hebben ze backups... Een hele week  Neh... ik zorg wel dat het werk dat ik heb verricht, niet meer in hun bezit zal zijn  Ik hou het laatste cruciale stukje van de puzzel lekker in eigen handen en gebruik dat wel om mijn loon te krijgen  Dat puzzelstukje is in feite meer dan 1500 waard  Als ie het niet wil betalen, heeft ie pech  Hij kan me niks maken, want hij heeft geen contract ondertekend. Asshole  |
|
Hoskeu Erelid
|
Jive Neem waar je recht op hebt!!!!!... Desnoods afpersen die hap!!!!....  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: naar d kapper geweest en die wilde bruin doen en nou ist roze maar vanavond ga ik het zelf verven Wat een gemene kapper... wat gaan ze er nou aan doen??... Dat is toch hun schuld??... of heb je ook geen contract ondertekend??...  (Wat ben ik weer flauw...  ) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Die is goed Jive  Kun je de backups niet gewoon wissen?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik ga het vanavond verven!!!  wel pinkypinky |
|
Jivebunny
oud moderator
@HoskeuAfpersen hoeft niet hehe. Als hij het niet wil betalen, snijdt ie zichzelf alleen maar in de vingers  Het is namelijk iets wat ik lekker in mijn hoofd heb zitten en het hem 3 tot 4 maanden loon kost als ie het door een ander laat doen. Als ie het niet doet, heeft ie die optie, en als ie dat niet laat doen zit ie straks met een informatiesysteem wat niet doet wat het moet doen en is ie nog meer geld kwijt... Ach ja... dat beseft ie waarschijnlijk niet eens... dus hoe dan ook... I shall have my vengeance haha @alweerdood: Tapestreamen ze altijd op een cassette. Nee, het kan veel makkelijker en eenvoudiger  En met minder brokken en met minder risico voor mijn kant  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
jivebunny: ik heb nu roze haren dus ik vind dat mijn naam ook roze moet...  ook al ben ik geen mod... |
|
Jivebunny
oud moderator
Da's een schoon excuus KairA  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
kijk jive.... en nou altijd nog... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: ik ga het vanavond verven!!!  wel pinkypinky Is het echt "roze roze" dan??... ik bedoel... dat je snachts op je fiets je licht niet aan hoeft tedoen roze??... |
|
Jivebunny
oud moderator
Is het... Moderator-roze? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
nee het is meer aubergine achtig roze...
(heb het al 8 keer gewassen in een kwartier maar het is niet minder geworden) |
|