|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
haha net pas?? lekker hoor.. heb je lekker geslapen?? |
|
--NHV-- Actief lid WMRindex: 70 OTindex: 65 Wnplts: anywhere S |
hmm, ik ga er weer van door mensen, moet verder met m'n profielwerkstuk   njah, veel plezier nog!  |
|
|
oke doei doei   succes met je werkstuk!! |
|
--NHV-- Actief lid WMRindex: 70 OTindex: 65 Wnplts: anywhere S |
thnx  kan ik wel gebruiken  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Pietjuhh: haha net pas?? lekker hoor.. heb je lekker geslapen?? Ging wel.. 'T was een beetje koud  Ik ben ook weer weg, even wat ontbijten enzo  |
|
|
oke eetse!!! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Smakelijk!! Poehh... heeft er iemand even wat onzin te melden... ben net helemaal plat gelult met een presentatie/meeting over luchtvaart certificeringen  ... Het is niet dat daar haken en ogen aan zitten... maar het zijn alleen maar haken en ogen...  Maargoed... iemand nog iets onzinnigs te melden??...  |
|
Hoskeu Erelid
|
EDIT:Hoow... dubbele post... ik ga er gewoon van stotteren... geloof ik...  |
|
|
altijd! maar dat hoef je geen twee keer te vragen hoor hahahahahahaha alles goed verder? |
|
Hoskeu Erelid
|
Jah met mij alles goed verder...  Maar met mijn werk... dat moet ik nog gaan zien...  Ik mag er nog even een draaiboek van gaan maken... over welke wegen te bewandelen in het certificatie proces... bla bla bla.... Maar hoe is het met Pietjuhh??... |
|
|
pff met mij alles prima.. heb eigenlijk weinig nieuws te vertellen.. ga je nog wat leuks doen in het weekend? |
|
Hoskeu Erelid
|
Hmmm... normaal zou ik gaan carnavallen... maar daar da sla ik ditjaar over... Ik geloof ook niet dat dat in Dordt gevierd wordt...  Dusja... niet veel plannen voor het weekend... en jij Pietjuhh??... |
|
|
ik ga wel carnavallen..in bunnik word het altijd we luitbundig gevierd..nouja uitbundig...maar heb er wel veel zin in eerst optocht en dan lekker zuipen!!! waarom sla je het over?? het is toch leuk?! |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik sla het dit jaar helaas over (ik hou er eigenlijk ook niet zo heel erg van overigens) omdat ik die dagen aangrijp om een nieuwe baan te bemachtigen  PS: Hmmm broodjes waren lekkel  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ja.. nouja... vond het altijd wel leuk enzo... maarja... heb er allemaal nie zo een zin meer in... Had nooit gedacht dat die tijd nog eens zou komen dat ik dat zou denken  ... Ik drink ook het laatste jaar eigenlijk bijna niet meer... ik denk dat ik oud aan het worden ben ofzo... Ik heb het wel altijd met veel plezier gedaan moet ik zeggen...  |
|
|
haha oke dan!! ja dat snap ik wel lekker een nieuwe baas pesten.. hahaha ach ja gezellig dat je weer terug bent!!!! |
|
|
 hoskeu is volwassen geworden  |
|
Hoskeu Erelid
|
Heej Jive... Heb je al kandidaat nieuwe bazen gevonden??... of ben je nog koortsachtig op zoek??.. |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hehe Gezellig dat de rest er nog is  Ik moet denk ik echter vanmiddag nog wel even aan de bak... Maandag, Dinsdag en Woensdag wel ADV dagen  Best wel chill @Hoskeu, koortsachtig niet  Maar ik heb inderdaad nog geen nieuwe baas gevonden hehe. Ik heb eerlijk gezegd ook nog niet echt gezocht  Lekker lui he  Ach ja, ik weet het pas sinds gisteren, maar voelde het een week geleden al aankomen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Komt ook binnen onder Konqueror* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Pietjuhh:  hoskeu is volwassen geworden  Daar zijn de meningen over verdeeld...  Jive... nou veel succes gewenst in ieder geval!!! |
|
|
HEEEY JANNICK  alles goed |
|
Hoskeu Erelid
|
@JannickQuote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
U hebt gezocht op Konqueror:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
EDIT: Hallo Jannick...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Pietjuhhh!!!  Mm, gaat, jouw dan..?  |
|
|
ja gaat goed! nog wat leuks gedaan?
|
|