|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Mwaaah tegen gaat vallen? Hoezo dan? Dat we ongezellige gemene menschen zijn in plaats van lieve gezellige WMR-ers?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Jivebunny: @TheE, hop wegwezen!  Gas erop  aaa tsssssssss, ik kan toch moeilijk in mijn pyjama naar school  moet toch echt eerst wat anders aantrekken  |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ben wel gemeen hoor, en irritant, vervelend  Dus eigenlijk precies zoals je me had voorgesteld  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
ja idd..haha |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha, Kijk inderdaad maar uit voor Blend  Ik schrok me dood... hij had binnen 1 minuut na kennismaking zijn tanden al in mijn hand gezet  Arme jongen krijgt zo weinig te eten  Altijd honger  |
|
|
dan kom ik daar ga ik zo bij de verkeerde groep staan hahahaha ik zie het al helemaal gebeuren |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: Ik ben wel gemeen hoor, en irritant, vervelend  helemaal niet  |
|
Jivebunny
oud moderator
@pietjuhh: Oh dat komt wel goed hoor hehe... Gewoon rondvragen... Hey! Waar zijn die nerds?  |
|
Blend
Oud Moderator
pietjuhh had liever gehoord: Nee joh dat valt wel mee. Maar ja  Dit is wel eerlijker  |
|
Theetje
Oudgediende
haha, zie je mij op school, in een hempje en een joggingbroek, op mijn nikes, notttt Quote Blend: Ik ben wel gemeen hoor, en irritant, vervelend  Dus eigenlijk precies zoals je me had voorgesteld  zo issie helemaal niet hoor, hij is een hele lieve jongen die goed kan luistern, maar dat geeftie niet toe  is vast niet stoer    |
|
Jivebunny
oud moderator
Hij's ook hongerig  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: Quote Blend: Ik ben wel gemeen hoor, en irritant, vervelend  Dus eigenlijk precies zoals je me had voorgesteld  zo issie helemaal niet hoor, hij is een hele lieve jongen die goed kan luistern, maar dat geeftie niet toe  is vast niet stoer    Inderdaad  Blend geef nou maar gewoon toe dat je lief bent en heel goed kan luisteren   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Hij's ook hongerig  ja, dat issie ook  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEIk hoef niet perse stoer te zijn hoor  Dat hou ik niet langer vol dan 5 minuten, dan ga ik weer in heet hoekje zitten duimen  Dames, wat een lof allemaal  En ja Jive, Ik heb honger!!!!(trek) |
|
Theetje
Oudgediende
Maar nu ga ik me echt omkleden en naar school  dag dag lieve (en stoere) mensjes (en konijnen)  |
|
Jivebunny
oud moderator
Kijk maar uit dat ze je niet te hoog inschatten  Dan krijg je het zwaar om er allemaal aan te voldoen  Edit: Dag monstertje  |
|
|
hmm ik ga maar is even ETEN halen want ik heb ook wel HONGER..hmm lekker broodje kaas of lekker met Jam niet met worst want dan denkt iedereen weer door.. zo blend wat ga jij ETEN? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend:
En ja Jive, Ik heb honger!!!!(trek) Goedzo, je begint het te leren   |
|
Jivebunny
oud moderator
PIETJUHH!!! *knorrende maag*... niet lief!  Broodje kaas-worst?  haha |
|
Blend
Oud Moderator
Jive Wie hoog klimt kan diep vallen  pietjuhh grrr    Ik ga ook zo eten hoor  (hoop ik  ) |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
|
haha thee wil niet naar school merk je dat dan niet konijn? |
|
Jivebunny
oud moderator
pietjuhh: Ik wel hoor  Ze vind het veelste leuk hier Allemaal ons jongens verleiden met spannende opmerkingen over luchtig gekleed naar de presentatie gaan en misschien wel naakt enzo ... en dan heb jij het nog eens over broodjes worst *kuch* jam ...  |
|