|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
thuiswel een paar wat saai..ben je niet van de carnaval ikke wel..ik ga zo lekker naar bunnik en dan morge carnavallen..alleen jammer dat ik neit meedoe in de optocht..dat is altijd zo'n zuipfestijn vet grappig.. @ thee: ik denk dat het wel goed komt als iedereen hier om wmr voor jou duimt komt het goed!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Morgūn Ikky  Beetje spanning is gezond Thee  Beetje boel ook hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nou, ik ga gewoon mijn uiterste best doen, meer kan ik toch niet  |
|
|
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
spannend  Blozende vrouwen zijn  |
|
|
het kan vernederend zijn..zoals de eerste keer dat ik bij mijn vriend at..zo ik hoor ze er nu nog over..ik durfde ook pas na 2 jaar relatie bij hem thuis te komen  |
|
Theetje
Oudgediende
@jive; als ik bloos ben ik net een tomaat  dan ben ik echt helemaal rood  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Pietjuhh: ja idd ik heb het zo vaak en ik heb het al als ik een antwoord op een vraag moet zeggen...dan word ik knal rood echt niet normaal meer..soms zelfs bij kinderen..dan vragen ze iets zo ergs dan word ik gewoon knal rood     Ik word altijd knalrood als ik een presentatie moet houden ofzo, net als thee..  verder bloos ik niet zo heel vaak, behalve als ik iets doms zeg ofzo of als iemand iets heel liefs tegen me zegt  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
jive Er is een verschil in blozen en tomaat worden he;) @TheE Ach een beetje kleur staat je goed  |
|
Jivebunny
oud moderator
tomaten zijn gezond!  |
|
|
ja dan heb ik er ook last van ikky..heel vaak maar het word nu wel steeds minder..net als mijn verlegenheid.. ik was altijd een beetje mensen schuw maar het word minder ik boek vooruitgang.. btw zelfs als ik aan de telefoon zit word ik nog wel is rood. |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; ik bloos ook onwijs als iemand tegen mij iets liefs zegt... echt heeeeel erg.. |
|
Jivebunny
oud moderator
Schattig  en....? Worden jullie al rood?  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Pietjuhh, ja dat heb ik ook wel eens aan de telefoon, echt heel raar eigenlijk @TheE, ow jee, dan loop je op de volgende bowling vast heel de tijd als een tomaat rond  (dan moet je gewoon zeggen dat dat je huidskleur is  ) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Schattig  en....? Worden jullie al rood?  nee  jammer he?  ik wordt de laatste tijd wel vaak rood, maar dat is de schuld van twaggy  |
|
Jivebunny
oud moderator
Nah joh..., past heel goed bij die rooie bownlingbal dan  Heel modebewust enzo  |
|
|
jaa idd..mijn vriend vind het heel erg leuk dus die blijft doorgaan met dingen zeggen tot ik echt weer helemaal rood word..hihi vet irritant.. en dan zegt hij ooh had nou een rode trui aangedaan dan viel het neit zo op..  niet lief |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha wel lief  Jou vriend weet precies wat leuk is  |
|
|
en JIVE doet het ook aaah |
|
Theetje
Oudgediende
jive; zijn er rode bowlingballen dan? btw, ik ben totaal niet modebewust  |
|
Jivebunny
oud moderator
Dan moet je de roze bal pakken  Toch? Roze en Rood vloekt?  |
|
Theetje
Oudgediende
haha, roze, ben je gek   de mij dan maar groen of oranje  |
|
|
@ thee: haha ik ook niet maar volgens mij zijn de rode lichtste ballen toch..(dat klinkt fout ik weet het) |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Jivebunny: blauwe ballen zijn over het algemeen zwaar  hahah Nee niet doordenken!  Te laat  |
|