|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote ikky: Quote Jivebunny: blauwe ballen zijn over het algemeen zwaar  hahah Nee niet doordenken!  Te laat  veeeeel te laat   |
|
Theetje
Oudgediende
ik kan ook gewoon zonder kleren voor de klas gaan staan, dan heb ik het ijskoud en wordt ik niet rood   |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
kan je doen ja.. maar zou het toch maar niet doen als ik jou was |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Heyyyyy waar is dat Thee?  Ik kom graag naar je... luisteren  *kuch* Foei Jive! Je hebt al een vriendin!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*kijkt met  ogen naar het gesprek* |
|
|
hahahahah humor haha grapjas..of toch lolbroek  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Heyyyyy waar is dat Thee?  Ik kom graag naar je... luisteren  *kuch* haha, in amsterdam  Quote Jivebunny: Foei Jive! Je hebt al een vriendin!  en ik heb twags  |
|
Jivebunny
oud moderator
@pietjuhh grapbroek en loljas was het toch? @TheE, wat niet weet wat niet deert?  Ohhh ik ga nu toch echt kantje boord muhahaha  Nee hoor... geintje  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik vind dat het wel weer tijd is voor kofie, al die naakte huppelde vrouwen (het zogenaamde ja-knip effect) zo rond dit uur  |
|
|
ik ga even de was doen ben zo terug! |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blend ja... ik neem nog een bakkie thee... krijg er een beetje blauwe ballen van hehe... Handig bij het bowlen straks... dat wel  |
|
|
zo ben ik weer snel he ben ik  ja blend doe mij ook maar een koffie! |
|
Theetje
Oudgediende
ik moet zo naar school, heb scheikunde en natuurkunde... en dan weer naar huis, me zenuwachtig maken, en dan weer naar school, geeeeen zin |
|
Blend
Oud Moderator
jive Weet niet waarom, maar ik moet gelijk hier aan denken  De kan koffie staat op tafel, net als die van de thee  |
|
Theetje
Oudgediende
aah, ik neem nog 1 kopje thee voor ik jullie ga verlaten  |
|
Jivebunny
oud moderator
pietjuhh: Heb je bont netjes gescheiden?  OH OH!!!!!  Ik moet een zooi transactiemodellen maken voor een baas die mijn contract nog niet heeft ondertekend, maar wel mijn dienstverband (wat er eigenlijk dus niet eens is) heeft beëindigd per 1-3... Kan je nagaan hoeveel zin ik er in heb? Eigenlijk moet ik gewoon weglopen en vakantie nemen of zo... Nee... dan zou ik weer mijn centjes mislopen... Maar dat doe ik toch al, want ik heb geen contract? Nee, dit konijn is niet voor 1 gat te vangen haha. Zonder die transactiemodellen hebben ze niks aan mijn werkzaamheden  . Dat wist ik al van te voren... en als ik die niet achter had gehouden, was ik nu al werkeloos geweest waarschijnlijk  Kijken of ie een maandloon voor die modellen overheeft...  |
|
|
oke lekker.. pff moet nog veel doen vandaag maar helemaal geen zin om iets te doen.. @ JIVE: jaa goedzo!!! ga zo door  e gewoon lekker chanteren die klootzak! wat een sukkel dat hij niets ondertekend maar slim van je om die modellen achter te houden! |
|
Theetje
Oudgediende
zoo, kopje thee is op, ik ga naar school toe, tot vanmiddag misien, en anders tot vanavond laat  |
|
|
|
|
Jivebunny
oud moderator
Thee, als je naakt gaat presenteren: foto's  please?  hahahaha  Zo... ik hoop dat je dat een beetje goed over jezelf doet voelen! Give em hell girl!  |
|
|
jij bent echt erg bunny |
|
Jivebunny
oud moderator
Je weet wat ze zeggen van konijnen he   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Doei thee, veel succes!!   |
|
Theetje
Oudgediende
jive; ik weet nu gewoon dat het me gaat lukkken, of ik nou rood wordt of niet, het gaat om de presentatie, niet om mij. En die foto's worden er sowieso gemaakt, naakt zal ik niet gaan  wel iets waar ik het niet snel warm in krijg, maar dat zal je op de bowling wel zien, lekker pûh  |
|
|
haha maar gaat iedereen hier naar de blowling?? ik hoor iedereen erover.. |
|