|
nietmeer
|
@ ikkuh nou er is neit veel drank meer over volgens mij... en we zijn aardig duf dus zoveel zal er wel niet mer gedronken worden,,! |
|
nietmeer
|
OK dan is het goed ! |
|
nietmeer
|
ja we zijn wel een beetje verantwoordelijk hoor! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Staal: nee ik zeg niet dat we niks gedronken hebben, maar we zijn niet lazer zat ofzo... Je wil niet weten hoeveel mensen op 't gala voor 't 125-jarig bestaan van Den Hulster zeiden dat ze niet dronken waren (alleen maar aangeschoten), om vervolgens de boel onder te kotsen... |
|
nietmeer
|
haha ja maar goed wij hier zijn niet de mensen op het gala..! |
|
nietmeer
|
nou knap hoor staal ! @Ikke dan weet je zeker dat je dronken betn, als je zeker weet dat je het niet ben t  |
|
nietmeer
|
jeej!!! je gelooft me |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Staal: haha ja maar goed wij hier zijn niet de mensen op het gala..! Jullie zijn alleen maar even oud  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
beetje laat... maar dankje Ikkuh en dank mexicaan...  |
|
nietmeer
|
@staal ja natuurlijk geloof ik jou want jij bent heel erg verantwoordelijk hoor ! |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote Staal: haha ja maar goed wij hier zijn niet de mensen op het gala..! Jullie zijn alleen maar even oud  haha dus.. |
|
nietmeer
|
Elrohir beter laat dan nooit  |
|
nietmeer Erelid
|
maar waar is mijn Bro.... ik heb hem al een tijdje niet gezien... en er staat hier een mooie duvel voor hem klaar... |
|
nietmeer
|
bro??? |
|
nietmeer
|
maare mensen ik ga maar weer moet morgen weer vroeg op (mijn opa is jarig, word 80, daar gaan we dus naartoe, maar is in limburg) doeii !!!!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Staal: bro??? Kpuc Quote ikkuh: maare mensen ik ga maar weer moet morgen weer vroeg op (mijn opa is jarig, word 80, daar gaan we dus naartoe, maar is in limburg) doeii !!!!  Waar in limburg? |
|
nietmeer
|
Quote ikkuh: maare mensen ik ga maar weer moet morgen weer vroeg op (mijn opa is jarig, word 80, daar gaan we dus naartoe, maar is in limburg) doeii !!!!  alvast gefeliciteerd!!! slaap lekker!! kus |
|
nietmeer Erelid
|
   Ikkuh... @Staal... idd Kpuc.. |
|
nietmeer
|
Limbricht (Lömmerich in het dialect geloof ik  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikkuh: Limbricht (Lömmerich in het dialect geloof ik  ) Ok  have fun   |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
haha nou wie weet he;) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Staal: haha nou wie weet he;) Gaat goed daar in schoonhoven  |
|
nietmeer
|
haha ja nou op dit moment ben ik ook in schoonhoven haha alleen niet bij ikkuh  |
|