|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote alweerdood: Quote Muaddhib: hey ehm... stop is ff, Mier, ik ga nu een ouwe lol voelen... een ouwe l uol...? LOL! Quote mier: @ alweerdood ja ik schaam me al   dat ik eht verkeerd las  Geeft niet hoor, tis je vergeven  adje, zeg je tegenwoordig geen hallo meer tegen je mede DUH!'er  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Miertje ach kan gebeuren;) Gelukkig hebben we een edit-knop  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
goed plan, vind mier niet zo leuk  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Muad je bent geen oude kerel hoor @ CnC oh gelukkig maar  ik dacht al straks vergeeft hij het me niet |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
hallow, ben dr weer.. ben maar gestopt met huiswerk anders wordt ik nog gek  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
aaaaaaaaaaaaah het word hier niet rustiger, maar drukker  hoe kunnen jullie het hier in godsnaam volgen   |
|
nietmeer
|
*geeft aan Dreamertje een Sinas* @dood: tja... moet een beetje aan censuur doen voor al deze jonge zieltjes heh  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: aaaaaaaaaaaaah het word hier niet rustiger, maar drukker  hoe kunnen jullie het hier in godsnaam volgen   Makkie! dr bij blijven  |
|
nietmeer
|
@ikky: makkelijk hoor, zo druk is het hier niet meer Hey Queen en Ikky, drinken? |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Little Queen: hallow, ben dr weer.. ben maar gestopt met huiswerk anders wordt ik nog gek  Hier word je ook gek  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
gelukkig  , was al bang dat je me negeerde *snik* |
|
ikky
Oudgediende
|
Muad, nou ik vind het nog wel behoorlijk druk in het café vergeleken met een maandje geleden ofzo  toen was het nog te volgen..  Ik wil wel een biertje |
|
nietmeer
|
OBJECTION! hier word je niet gek, je bent het al...  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@conficus stil maar, is al goed  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote ikky: Quote Little Queen: hallow, ben dr weer.. ben maar gestopt met huiswerk anders wordt ik nog gek  Hier word je ook gek  Je hebt helemaal gelijk  .. dit is niet normaal, als je een beetje duf bent (zoals ik dus) is dit niet te volgen |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
muad inderdaad, iedereen hier heeft wel een steekje los zitten(of 2 steekjes, of 3 of..) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*zit op de bank en drinkt haar koude choco op en staat daarna van de bank om ff buiten een luchtje te scheppen* hmm heerlijk die buitenlucht |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, inderdaad  .. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: muad inderdaad, iedereen hier heeft wel een steekje los zitten(of 2 steekjes, of 3 of..) Ik wel meer, kan helemaal niet naaien namelijk  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: muad inderdaad, iedereen hier heeft wel een steekje los zitten(of 2 steekjes, of 3 of..) Ik wel meer, kan helemaal niet naaien namelijk  Naaien betekenis 1, of naaien betekenis 2? (sorry ben melig  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Is er storm op komst ofzo... als we ons op school zo gedragen zeggen ze jeetje komt er storm aan ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: muad inderdaad, iedereen hier heeft wel een steekje los zitten(of 2 steekjes, of 3 of..) Ik wel meer, kan helemaal niet naaien namelijk  Naaien betekenis 1, of naaien betekenis 2? (sorry ben melig  ) Ik kan niet naaien met van die ijzeren pinnen enzo  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Little Queen: Is er storm op komst ofzo... als we ons op school zo gedragen zeggen ze jeetje komt er storm aan ofzo  Neej geen storm, een vliegtuig! |
|