|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Nog één rodeo please  Tjee, rustig hé? |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Muad ja  sorry. als je het te druk hebt moet je het maar ff zeggen hoor dan help ik je wel weer mee |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Mensen ik ga jullie verlaten om op MSN verder te kunnen praten  Ieder die me erbij wilt hebben WMR_Michaelinkhotmail.com om verder te kleppen  |
|
Mier Oudgediende
|
|
nietmeer
|
het gaat nu wel lukken zo hoor, Mier  Ik vind het totaal niet erg om je te helpen, Het zit in m'n natuur om iedereen zo goed mogelijk te helpen... *geeft Pluppel nog een rodeo* word je ondertussen niet ongelofelijk hyper van al die rodeo's, Pluppel? |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
dag mier  |
|
nietmeer
|
Doei Michael
(nu mis ik de kleine lettertjes...) |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Nee hoor, is pas mijn 2e, de rest was vergiftigd  |
|
nietmeer
|
ja... ok... goed punt, maar dan nog...
*pakt voor zichzelf een ouzo* |
|
Mier Oudgediende
@ Muad bij jou ook al bij mij ook ik help iedereen als ze het nodig hebben |
|
nietmeer
|
Soms best vervelend overigens... je komt niet meer aan je eigen werk toe....
maar ja, gotta listen to your heart... |
|
Mier Oudgediende
@ Muad   heb ik ook welus |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Morgen is het weer maandag mensen, een dag van hard werken en lang slapen.. Ehh.. |
|
Mier Oudgediende
@ CnC jij gaat slapen zeker |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier, ik ga pas om 1 uur snachts slapen  eerder val ik niet in slaap  |
|
nietmeer
|
pfff... de maandag de dag van 8 uur op je werk zitten, en maar voor 30 minuten werk hebben....  |
|
Mier Oudgediende
@ CnC haha nachtbraker dus net zoals ik  howel ik denk ik wel tot 2 uur wakker ben maar oke  |
|
nietmeer
|
CnC: dat lijkt me eerlijk gezegd best bagger.... |
|
nietmeer
|
ik lig denk ik wel ergens tussen 10 en 11 in bed vannacht... anders ben ik morgen geen bal meer waard..... ondanks dat ik maar een half uurtje werk heb.... |
|
Mier Oudgediende
@ Muad ik slaap meestal om een uur of 1/2 soms om 3 uur pas en dan moet ik om 7 uur er weer af maar dan kom ik wel gelijk heel vrolijk uit me bedje en ben nooit sjaggie en ben altijd blij en heb energie teveel maar oke |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, ach, als je niet eerder dan 10 uur uit bed hoeft is het niet erg, vroeger kon ik best om 11 uur slapen maar ben nu uit mn ritme |
|
Mier Oudgediende
ik was als baby al een nachtbraker hield me moeder uit haar slaap altijd haha |
|
nietmeer
|
pfff... als ik dat doe dan heb ik aan 10 koppen extra sterke koffie nog niet genoeg om mezelf op gang te houden... laat staan vrolijk te zijn... Ik heb m'n nachtrust erg hard nodig... (en minstens 8 uur daarvan...) |
|
nietmeer
|
Nou moet ik eerlijk zeggen dat voor m'n stage m'n dag-nacht ritme ook voor geen hout klopte... dan was 1-2 uur naar bed, 11 uur eruit ook aan de orde van de dag  maar nu lukt dat niet meer... M'n bio-klok is nu iets te goed afgesteld... val rond 11 uur vanzelf in slaap en word om 9 uur wakker... klaar wakker.... zelfs op zondag... |
|
Mier Oudgediende
1 keer heb ik maar 3 uur slaap gehad maar ik was wel op school wel gapend maar wakker en vrolijk  |
|