|
nietmeer
|
@Mier: ik waarschuw je wel als alles weer veilig is CnC: natuurlijk niet  voor m'n uitsmijters tegen pistool dragende, vergiftigende figuren |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*zit buiten genietend van haar spaatje is wel een beetje koud buiten* hehe geen vergiftigingen en pistolen wepsen of bijen alleen maar lekker rust en de heerlijke koude buitenlucht @ Muad okee thanks  |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
ok  *Neemt Slok Smirnoff* en geeft Fles Pure Alcohol aan Plup  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
*Doet alsof hij het leegdrinkt. Overdreven Gloek Gloek geluidjes.  * |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Muad, Ehm, de pot verwijt de ketel |
|
nietmeer
|
*zoekt de vuurkorf weer eens op* *sleept vuurkorf naar buiten* *steekt vuurkorf aan* *sleept wat houtstronken richting vuurkorf voor het echt kampvuurgevoel* *legt alvast marshmellows klaar* CnC: tuurlijk  |
|
*Hoort sirene* JONGENS ALLEMAAL KIJKEN WAT ER IS  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Michaelink, wtdan, een me busje die jou komt oppakken wegens poging tot moord? |
|
Ja, Kijk mn beroep in mijn profiel nou maar dag dag  *rent door keukendeur weg* |
|
nietmeer
|
*ambulance stopt voor de deur*
*ambulance broeders stappen uit, met een wit vest met erg lange mouwen*
ambulancebroeder: "we hoorden dat er hier mensen losgeslagen waren, wie kunnen we meenemen?" |
|
Mier Oudgediende
*loopt naar binnen* wat is er aan de hand? |
|
nietmeer
|
hm... gezien de duur van de stilte denk ik dat het weer veilig is... blijven we bij de korf, of gaan weer naar binnen?
*tegen ambulancebroeder* die is net door de achterdeur vertrokken, succes met de jacht |
|
Mier Oudgediende
@ Muad laat de korf maar buiten staan. is wel echt koud buiten ik kan beter wel binnenblijven is wel leuker gezellig bij jou en CnC en de rest  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ja doe mij maar een fanta |
|
nietmeer
|
*dooft de korf weer*
ok, dan gaan we naar binnen.
Wat wil je hebben CnC? |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Uk ga lezen en dan lekker pitten he doei!! Trouwens was dat al langer dat er van die gele lijnen staan (graag snel andwoord) |
|
nietmeer
|
Welkom terug Jaco *geeft een fanta aan Jaco* die is van het huis, je bent zo'n goede inkomstenbron  |
|
jacodenni Erelid
|
thx (ik met mijn rondjes toch ) |
|
Mier Oudgediende
@ Muad je had de korf ook wel aan kunnen laten staan *gaat lekker ztten op de bank* hm heerlijke lekker bankje voor mij alleen  |
|
jacodenni Erelid
|
@ mier mach ik er bij komen zitten |
|
jacodenni Erelid
|
ik ga wel gewoon zitten vind je toch niet erg |
|
Mier Oudgediende
@ jaco tuurlijk hoor  ga maar in de andere hoek zitten |
|
nietmeer
|
@Mier: ik heb hem uit gedaan omdat dat hout dat erin zit zo belachelijk duur is... beetje besparing op de kosten kan geen kwaad  en die korf staat zo weer aan trouwens  iemand anders nog iets te drinken? |
|
Mier Oudgediende
@ Muad oh oke  en zo verbranden we nog onbedoelt een boom en dat kan niet. ik wil wel een warme chocotje als het mag |
|