|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
What? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Mag ik de barman zijn?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Blend, ik zit met 'n paar meiden die niet zoveel doen   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ben er Jannick  Dus ik weet niet of je dan juist weg gaat of toch nog even blijft?  Ik heb wel cola voor je  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Jannick: Mag ik de barman zijn?  Colaatje aub!  |
|
Jannick
Oudgediende
Okee, deze gaat eten, byeee...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Theetje
Oudgediende
JIVEEEEE!!!! leef jij ook nog?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
joepie.... |
|
Blend
Oud Moderator
wat zijn de mensen weer vrolijk vandaag  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@TheE, Ik wel  hehe druk druk druk helaas. Zo gaat dat als je "volwassen" wordt. Dan moet je ineens een hoop dingen  Nou was ik eerlijk gezegd lekker het hele weekend bij mijn meisje, en had ik niet eens tijd voor en zin in WMR  Maar ik zag dat jij en Mmore flink aan de gang zijn geweest  Alles goed verder? Ik ga zo lekker boterhammen kauwen  |
|
Theetje
Oudgediende
ik bepaald niet blend   ik haaaaaaaaat mijn netwerkverbinding  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Theetje
Oudgediende
jive; ja met mij wel lekker, al sinds donderdag nacht ziek.. heel erg verkouden, last mijn keel, neus, oren, hoofd, prikkende ogen... En ik ben me nu aan het bezig houden met mijn netwerkverbinding.. ik wil namelijk mijn computer opnieuw installeren, zonder dat mijn vader daar achter komt. Moet dan na de installatie ook mijn netwerk op nieuw installeren, weet hoe ik de adapter moet installeren (doe de cd in de computer, druk op de gewenste taal, druk op installatie) maar weet niet hoe ik het netwerk op kan... Heb hier wel alle info liggen die ik nodig heb, maar mijn vader doet het altijd, netwerk gedoe, dus moet het nu alleen doen. en als het mis gaat ben ik de spreekwoordelijke L*L |
|
Blend
Oud Moderator
 Thee, het gaat je lukken  |
|
Theetje
Oudgediende
dat hoop ik wel, ander wil ik graag een mijn lichaam schenken aan de wetenschap, maar heel luguber, op mijn rechter ringvinger na, die wil ik laten cremeren en dat wil ik graag uitgestrooid zien over een grasveld met rode rozen en witte rozen... dank u zeer  |
|
Blend
Oud Moderator
We zullen kijken in hoeverre we op deze laatste wens van je kunnen ingaan  |
|
Theetje
Oudgediende
ow, en mijn laptop, die het als alles goed is dan weer doet op het internet na, wil ik graag nalaten aan Jannick. Mijn gedichten zijn voor degene voor wie ze geschreven zijn (dat staat boven een gedicht). Mijn liefde voor Twaggy laat ik na aan zijn volgende vriendin. Mijn boeken laat ik na aan iedereen die ze maar hebben wilt. Mijn Wmr-bowlingteam shirt moet mee gecremeerd worden, samen met de 2 kaartjes en het key-koord. Zo dan heb ik al het belangrijke wel gehad  |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje Thee..   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Theemonster: jive; ja met mij wel lekker, al sinds donderdag nacht ziek.. heel erg verkouden, last mijn keel, neus, oren, hoofd, prikkende ogen... En ik ben me nu aan het bezig houden met mijn netwerkverbinding.. ik wil namelijk mijn computer opnieuw installeren, zonder dat mijn vader daar achter komt. Moet dan na de installatie ook mijn netwerk op nieuw installeren, weet hoe ik de adapter moet installeren (doe de cd in de computer, druk op de gewenste taal, druk op installatie) maar weet niet hoe ik het netwerk op kan... Heb hier wel alle info liggen die ik nodig heb, maar mijn vader doet het altijd, netwerk gedoe, dus moet het nu alleen doen. en als het mis gaat ben ik de spreekwoordelijke L*L mail me |
|
Theetje
Oudgediende
WOEI, volgens mij ben ik er nu achter hoe ik mijn netwerk er opnieuw moet opgooien.... |
|
Jannick
Oudgediende
Thee..  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hebben jullie school ofzo  |
|
Jannick
Oudgediende
Ha Mmore.. Wat is school?  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Theemonster: WOEI, volgens mij ben ik er nu achter hoe ik mijn netwerk er opnieuw moet opgooien.... Netwerk.. Zou automatische moeten gaan.. Plug & Play  Gewoon zorgen dat alle computers dezelfde netwerk naam hebben en je moet met elkaar kunnen communiceren  |
|