|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
 Thee  Mier |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Blennnnnnd ik leef nog  en het duurde maar een kwartierje  |
|
nietmeer
|
middag allemaal |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
goed hoor  lekker rustig dagje vandaag  Met jou? |
|
Mier Oudgediende
@ Muad met my gaat het ook supergoed hoor  net 2 uur eerder vrij en een uur in de stad rondgezworven en 2 uur in de AH geweest |
|
nietmeer
|
wat moet je 2 uur in een supermarkt? het enige moment dat ik het 2 uur volhoud in de AH is als ik werk... toen ik dat nog deed daar.... |
|
Mier Oudgediende
@ Muad nou met de ene praten dan weer met de andere praten enzo  ken iedereen in me dorp dus kom ze dus tegen in de Appie |
|
nietmeer
|
ah.. ja ok, dan schiet het op ja  |
|
Mier Oudgediende
@ Muad ja en dan was ik ook nog met me moeder mee en die praat dan weer met die en dan weer met die pff wordt je moe van hoor |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@TheE, ge bruik je dan Openoffice  |
|
Theetje
Oudgediende
ga ik doen denk ik, of de cd die beneden ligt gebruiken   |
|
nietmeer
|
@Mier: goh... klinkt bekend  (je kan dat @muad nu wel weglaten denk ik... we zijn toch met z'n tweeën... EDIT ow, toch niet....) Hey Thee en angel |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
muad oke ik gebruik wel muad haha  en hoezo klinkt dat bekent gaat dat ook zo bij jou thuis  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Theemonster: ga ik doen denk ik, of de cd die beneden ligt gebruiken   heb ze allebei op me pc, MO hou ik er puur op voor hetgeval ik weer een bestand krijg wat Openoffice niet kan openenen .. (gebeurt af en toe). |
|
nietmeer
|
@Mier: als ik met m'n ouders boodschappen ga doen is het ook altijd raak, of vaders kan weer eens iets niet vinden, en dan ben je ook uren bezig... @TheE: waarom ben je te goed? |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@TheE, ICT STUMPER!  Je hebt geen Office meer draaien!  |
|
Theetje
Oudgediende
muad; omdat ik mijn computer heb "gemaakt" maar ik ga ervandoor, mensendieck therapie wacht op me.. dag dag  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: @TheE, ICT STUMPER!  Je hebt geen Office meer draaien!  komt nog wel  ik heb tenmisnte weer geluid  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Kun je die irritante MS error geluidjes weer horen: WOEMP! PS: Dag dag Theetje  |
|
nietmeer
|
@TheE: netjes  en succes met je therapie (wat mensendieck ook moge zijn...) doei  |
|
Mier Oudgediende
@ Muad haha  mijn moeder weet alles te vinden en als ze het niet weet te vinden vragt ze het wel aan de helpers ze kent ze allemaal de oude mensen niet doe jonge schaapjes die daar net of sindskort werken |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Kun je die irritante MS error geluidjes weer horen: WOEMP! jups, maar het gaat er meer om dat ik weer films kan kijken, utube, etc  en dat msn weer geluid maakt  |
|
nietmeer
|
heheh, klinkt ook bekent, maar dan als medewerker van de AH... op een gegeven moment had ik een vaste schare klanten die altijd bij mij dingen kwamen vragen  EDIT: ik ga weer aan het werk. laters allemaal |
|