|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote heraux: kost me te veel.
hoeveel km is dan van Born (of Zuid Afghanistan zoals dat nu na de ruilverkaveling heet) waarom zou je in hemelsnaam naar schagen willen  ???? |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
Quote Reema Sawwan: Quote Muts: welles! iedereen stinkt  behalve ik, want ik ben aardig... ja amar vooral aardige mensen stinken... das mutsenlogica hoor! |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Muts: Quote Reema Sawwan: Quote Muts: welles! iedereen stinkt  behalve ik, want ik ben aardig... ja amar vooral aardige mensen stinken... das mutsenlogica hoor! bedoel je niet mutsen ONlogica  |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
MMMMM< ik ruik wel wat hier maar wie het nu is    |
|
|
dat jij het niet begrijpt betekend niet dat het onlogisch is  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Tja, goede vraag.. schagen.. Duzzzz... xou zhegge kom naar Born (aka47 Z-Afghanistaan) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik volg deze hele bende niet meer  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
ik begrijp veel, en begrijp daardoor ook dat het onlogisch is... But then again ik heb veel suiker nodig om jouw te begrijpen  |
|
|
bende?? waar? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muts: bende?? waar? in je hoofd  |
|
Bras
Erelid
@ Muts....
das wel heel moeilijke taal zo laat op de avond hoor.....
|
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Muts: bende?? waar? in je hoofd  of in de jouwe, jij kan het niet volgen     |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Reema Sawwan: Quote Cee-N-Cee: Quote Muts: bende?? waar? in je hoofd  of in de jouwe, jij kan het niet volgen     Whaha, ik heb gister nog stof gezogen hoor  |
|
|
ja maar dat je veel begrijpt zegt lang niet dat je alles begrijpt en als je mij niet begrijpt kun je ook mijn logica niet begrijpen... neem nog een klontje suiker  maar begrijpelijk dat je mij niet begrijpt het kost mij ook vaak moeite hom mezelf te begrijpen hoor  |
|
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Reema Sawwan: Quote Cee-N-Cee: Quote Muts: bende?? waar? in je hoofd  of in de jouwe, jij kan het niet volgen     Whaha, ik heb gister nog stof gezogen hoor  stof gezogen? dat wil ik zien!!! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muts: Quote Cee-N-Cee: Quote Reema Sawwan: Quote Cee-N-Cee: [quote=Muts]bende?? waar? in je hoofd  of in de jouwe, jij kan het niet volgen     Whaha, ik heb gister nog stof gezogen hoor  stof gezogen? dat wil ik zien!!![/quote] Te laat  |
|
|
maar weet je.... wij hebebn daar stofzuigers voor |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muts: maar weet je.... wij hebebn daar stofzuigers voor wie niet  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
 Het is bij iedereen 'n bende in z'n hoofd.. Vieze hersens allemaal, bleh... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Muts: ja maar dat je veel begrijpt zegt lang niet dat je alles begrijpt en als je mij niet begrijpt kun je ook mijn logica niet begrijpen... neem nog een klontje suiker  maar begrijpelijk dat je mij niet begrijpt het kost mij ook vaak moeite hom mezelf te begrijpen hoor  Scrabble diff: Muts Nuts 3x woord waarde  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje:  Het is bij iedereen 'n bende in z'n hoofd.. Vieze hersens allemaal, bleh... Nou, voel je je geroepen, begin dan aan de grote schoonmaak, doorspoelen die hersenen  |
|
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Muts: maar weet je.... wij hebebn daar stofzuigers voor wie niet  jij schijnbaar niet, want je hebt zelf gezogen @Dreamer: hersens? waar?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muts: Quote Cee-N-Cee: Quote Muts: maar weet je.... wij hebebn daar stofzuigers voor wie niet  jij schijnbaar niet, want je hebt zelf gezogen @Dreamer: hersens? waar?? stof zuigen kan ook met een stofzuiger, ik zou niet weten hoe ik zonder een zuiger kan stofzuigen.  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
waarom hebben we het over hersens???? en stofzuigers????? |
|
Bras
Erelid
hihihi
|
|