|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
cho co lade
een lade die na openen niet meer sluiten kan |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
strawberries & cream |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
CnC.. Beetje melig, zit 'n ietwat andere gedachte ander   |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote Muts: this een vergelijk van het leen met fruit die niet voor iedereen van toepassing is 8alleen voor mensen die aardbeiren prefereren  ) maar zoals ik la zei, ik heb n vervelende bui EN DUS HEB IK GELIJK!!!! owh, dus jij zegt eerst dat iedereen aardbreien prefereert om vervolgens te zeggen dat het alleen voor hun geldt... Je weet dat je er naast zit maar je durft het niet toe te geven.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
wat is aardbreien? is dat het breien van zoete rode kleren met gele spikkeltjes en een groene kraag? |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
je denkt toch niet dat ik in mn vervelende bui ook maar iemand behalve mij gelijk ga geven? (al moet ik zeggen dat je er niet ver naast zit  ) IK HEB GELIJK!!! nou ok dan, niet iedereen houdt meer van aardbeien dan van appels (maar dat zou wel moeten!!!!) ZO!) maar als het zo was, zou mijn vergelijlking opgaan voor de heel wereldbevolking..ofzo... BEN JE NU GELUKKIG!? |
|
Tim-kun Erelid
|
ik heb het liefst perziken of abrikozen, nectarines |
|
heraux Oudgediende
tislaat laat de logica voor het bed het kussen en een heerlijke diepe slaap
|
|
|
Quote Tim-kun: ik heb het liefst perziken of abrikozen, nectarines hmmm... ik ook hoor  geel voor rood! |
|
|
hmmm... maar verse aardbeien.... ik twijfel... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muts: Quote Tim-kun: ik heb het liefst perziken of abrikozen, nectarines hmmm... ik ook hoor  geel voor rood! Doe mij toch maar groen, dan krijg je geen boete als je dr doorheen rijd |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Tim-kun Erelid
|
die zijn ook sappiger die gele dingen |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ de aardbei-liefhebster ben ik ook maar ik zit graag dwarsik wil de lol heus niet verpesten maar op nummer 1 van de fruittop 10 staat echt de appel...  appel!!!  |
|
DreamerTje Oudgediende
Peera Wiggle   |
|
|
Quote Reema Sawwan: @ de aardbei-liefhebster ben ik ook maar ik zit graag dwarsik wil de lol heus niet verpesten maar op nummer 1 van de fruittop 10 staat echt de appel...  appel!!!  saaie peer  |
|
Tim-kun Erelid
|
druiven zijn ook wel lekker of meloen |
|
|
maargoed ik ga jullie verlaten om mijn heerleijke bedje sop te zoeken en over aardbeiren en mn nieuwste vijand te dromen.... GRRRR
maargoed een fijne nacht ten n boel aardbeien in het leven gewenst! |
|
Reema Sawwan Erelid
|
ik ben geen saaie peer, ik ben de leukste lid van wmr en eentje die een grote ego heeft |
|
heraux Oudgediende
dat jullie nog zo laat kunnen filosofoeteren.... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Muts: maargoed ik ga jullie verlaten om mijn heerleijke bedje sop te zoeken en over aardbeiren en mn nieuwste vijand te dromen.... GRRRR
maargoed een fijne nacht ten n boel aardbeien in het leven gewenst! wie is je nieuwe vijand???  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Reema Sawwan: ik ben geen saaie peer, ik ben de leukste lid van wmr en eentje die een grote ego heeft *KUCH* arrogant  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Reema Sawwan: ik ben geen saaie peer, ik ben de leukste lid van wmr en eentje die een grote ego heeft *KUCH* arrogant  ben ik niet  |
|
DreamerTje Oudgediende
Reema met haar secret messages..  |
|
heraux Oudgediende
secreet massages |
|