|
nietmeer
|
Njahh, vooral als ze anders zijn dan dat ze zich willen voordoen, doe mij maar een stevig glas vodka, lang leve Nederland, door dit soort lui wil ik weer weg hier. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
CnC en Kpuc, waar gaat dit over?? mis ik iets??  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: Njahh, vooral als ze anders zijn dan dat ze zich willen voordoen, doe mij maar een stevig glas vodka, lang leve Nederland, door dit soort lui wil ik weer weg hier. Voor dat soort lui schaam ik mij En met dat soort mentaliteiten schaam ik mij voor mijn Nederlanderschap |
|
nietmeer
|
Maar ja, weten we ook weer hoe iemand kan zijn, hoppa, aan de zuip en vergeet zo'n figuur C&C. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nu een vrolijker onderwerp graag... Ik heb vandaag 5 uur lang wiskunde gedaan, tijd voor ontspanning  |
|
ikky
Oudgediende
|
CnC, aha, nu snap ik het |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kpuc Het is toch sneu, dat zulke mensen welwillend de leefomgeving van anderen willen beperken, vernietigen, hun levens in een bodemloze put kieperen en deze vervolgens dichtgooien met de mest van t land. |
|
nietmeer
|
Hopla, Ikke een Bitter Lemon, vooruit, nen vodka ernaast. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: CnC, aha, nu snap ik het Ik word zo ziek van dat soort mensen he, ik kan er niet tegen. |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
CnC, wat 'n wijze woorden...  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Maar ja, weten we ook weer hoe iemand kan zijn, hoppa, aan de zuip en vergeet zo'n figuur C&C. klopt net dat mannetje met dat snorretje geef mij ook maar een pilsje om het weg te spoelen |
|
nietmeer
|
C&C, dat is het ook en op die manier werkt het niet, we zijn van de Aarde, de Aarde is niet van ons. Egotrip en angsthazerij, iekksss. |
|
Ikke
Oudgediende
Kpuc: dank je voor de bitter lemon, de Vodka mag je zelf opdrinken.... Ik luister nu al 3 dagen nonstop Train  En met elk aan mij bekend liedje wat op 't werk gedraaid wordt bler ik ook mee  (behalve als klanten mij kunnen horen  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kpuc Als je een beetje zinnig wilt blijven moet je of je oren en ogen dichthouden voor de realiteit, of rustig meegaan met de stroom... Probeer er iets tegen te doen en het wordt je duidelijk hoeveel slechte zielen er op deze planeet rondwaren |
|
nietmeer
|
Voila, een pintje voor Hans, ik schuif den vodka door naar Luna, die gaat dronken worden vanavond  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
ikky
Oudgediende
|
Kpuc ik wil ook wel een biertje eigenlijk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Voila, een pintje voor Hans, ik schuif den vodka door naar Luna, die gaat dronken worden vanavond  Dat is standaard  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
|
|
nietmeer
|
C&C. Daarom vecht ik altijd tegen de stroom in, dat houd je scherp en gezond van geest  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Voila, een pintje voor Hans, ik schuif den vodka door naar Luna, die gaat dronken worden vanavond  Zet de biljarttafel maar alvast klaar, met 'n kapstok erop  Kan ze weer gaan dansen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, ja wiskunde is leuk  Het enige vak dat ik een beetje snap en waar ik geen 4 weken achterloop  En het is makkelijk  En ik ga volgend jaar wiskunde A1,2 en B1,2 kiezen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: @Ikke, ja wiskunde is leuk  Het enige vak dat ik een beetje snap en waar ik geen 4 weken achterloop  En het is makkelijk  En ik ga volgend jaar wiskunde A1,2 en B1,2 kiezen  Kies niet, ik herhaal NIET!! Wiskunde B1,2 't klassengemiddelde van 't eerste proefwerk was 'n 4,1... Er was welgeteld 1 voldoende... Vage zooi... |
|