|
nietmeer
|
Hihi, oktjes, de achterkamer is geopend, het zeil van het biljart, ik haal wel even de lamp er boven weg, dat wil ik niet nog eens meemaken. Pintje voor Ikky, Palmpje misschien? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Adje!   Goeie ouwe knar, hoe ist dr met? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik lust wel 'n sinas  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
BB wil wel een tapje Hertog Jan  |
|
nietmeer
|
Het wordt druk hiero, uhmm, een sinas voor DreamerTje, shit, ben ik de ballen gehakt vergeten, ff checken.. Snel nog een HJ'tje op den toog, alste. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Ikke, dat wil niet zeggen dat ik een onvoldoende haal  Kpuc, lekker  |
|
|
Tja Chris (Is mijn vertaling juist?), t'is nu na ieders etenstijd..  Danke Kpuc! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ikky: @Ikke, dat wil niet zeggen dat ik een onvoldoende haal  De kans is groot... Ik scan wel eens een paar opgaven in  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: Quote ikky: @Ikke, dat wil niet zeggen dat ik een onvoldoende haal  De kans is groot... Ik scan wel eens een paar opgaven in  Doe ook voor mij  ik ga ook wiskunde B kiezen volgend jaar... @Conficus goed he, met de nog oudere knar ook? |
|
nietmeer
|
Goed gezien BB. |
|
|
Confusius? Das tijd van de eerste keizerrijk van China.. De Qin-dynastie! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, jep, met de ouwe knar gaat t nog goed  ben wiskunde aan t doen, vergelijkingen met 3 onbekenden oplossen... tis te makkelijk... dus verveel ik me en zit dus maar op wmr  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote BigBrother: Confusius? Das tijd van de eerste keizerrijk van China.. De Qin-dynastie! Ja oke, maar dan klopt CNC niet meer, dus heb ik er maar CoNfiCus van gemaakt  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @adje, jep, met de ouwe knar gaat t nog goed  ben wiskunde aan t doen, vergelijkingen met 3 onbekenden oplossen... tis te makkelijk... dus verveel ik me en zit dus maar op wmr  In je boeken JIJ..!!  Tjoptjop..   |
|
|
Dat kan ook, alweerdood, da kan ook.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
sorry schat   *duikt weer terug de boeken in* |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote BigBrother: Dat kan ook, alweerdood, da kan ook.. Dat hoop ik toch  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Zoals het er nu voor staat ga ik echt verder met wiskunde (over 2 jaar  ) ik sta nu nog een 9.2  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Puck Oudgediende
|
Laat me raden (Of.. Nee toch maar niet) |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Mereltjee: Zoals het er nu voor staat ga ik echt verder met wiskunde (over 2 jaar  ) ik sta nu nog een 9.2    Ik had 'n 7,9 op m'n examen voor wiskunde.. Was trouwens ook het hoogste cijfer die k met m'n examens heb gehaald |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote BigBrother: Dat kan ook, alweerdood, da kan ook.. Dat hoop ik toch  Van mij mag t  |
|
Puck Oudgediende
|
Oooh, dit is ernstig.. Ik moet nu nog Engels en Spaans leren.. En ik heb er gewoon geen zin in, het is elke keer hetzelfde, en dan word het saaaaai.. |-)
Edit: Ik moet ook nog geschiedenis en verzorging doen.. ^^ |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|