|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Luna: Quote Twaggy: Quote Luna: Wat heeft Twaggy in zijn hand  een muis  Hmm, bij ons betekent "muis" een vrouwelijk ...  Pff, hoe zeg ik dit netjes  jij /? niet   Quote BigBrother: Volgens mij zijn de anderen an het lezen ipv aan het reageren  denk het ook  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Quote Luna: Quote Twaggy: Quote Luna: Wat heeft Twaggy in zijn hand  een muis  Hmm, bij ons betekent "muis" een vrouwelijk geslachtsorgaan  Pff, hoe zeg ik dit netjes  Eigenlijk zijn de puntjes al voldoende  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Luna: Quote Twaggy: Quote Luna: Wat heeft Twaggy in zijn hand  een muis  Hmm, bij ons betekent "muis" een vrouwelijk ...  Pff, hoe zeg ik dit netjes       LUNA     |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Weet je dat niet alle zweepjes pijn doen  Heb jij natuurlijk heel veel ervaring mee  |
|
|
Ja joh Luna  |
|
Theetje
Oudgediende
zweepjes  twags? heb jij een zweepje?  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, vergeet die opemrking  Nee, ik heb er niet echt ervaring mee  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: zweepjes  twags? heb jij een zweepje?  jah stuk of 5meende ik  |
|
Twaggy Oudgediende
|
handboeien ook leuk  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Hmm, vergeet die opemrking  Nee, ik heb er niet echt ervaring mee  Te laat  There's no point in denying it anymore    |
|
|
Ik denk dat Luna die dingen niet in huis heeft  Every bad-ass has her limits. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Hmm, vergeet die opemrking  Nee, ik heb er niet echt ervaring mee  Gelukkig  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Theemonster: zweepjes  twags? heb jij een zweepje?  jah stuk of 5meende ik  apeldoorn woon he?  Quote Twaggy: handboeien ook leuk  maar dan wel om jou polsen  |
|
Luna
Moderator
Quote BigBrother: Ik denk dat Luna die dingen niet in huis heeft  Every bad-ass has her limits. Niet thuis, wel een keer uit geprobeerd bij een echte sm-er  |
|
|
Theemonster bied zich vrijwillig aan.. De jeugd van tegenwoordig  Luna; vandaar het woordje thuis erbij  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Quote BigBrother: Ik denk dat Luna die dingen niet in huis heeft  Every bad-ass has her limits. Niet thuis, wel een keer uit geprobeerd bij een echte sm-er  Details zijn niet nodig   |
|
Luna
Moderator
Welke details  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Luna: Quote BigBrother: Ik denk dat Luna die dingen niet in huis heeft  Every bad-ass has her limits. Niet thuis, wel een keer uit geprobeerd bij een echte sm-er  Details zijn niet nodig   O.o" |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Welke details  Wat je allemaal uitgeprobeerd hebt  |
|
|
Luna geeft alleen details als er over details gepraat wordt  |
|
Luna
Moderator
Iig, het gaat erom dat het zweepje echt keihard geluid maakt, maar dat het geen pijn doet...of je moet blijven meppen,dat is wat anders  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote BigBrother: Theemonster bied zich vrijwillig aan.. De jeugd van tegenwoordig  maar alleen voor twags  |
|
Luna
Moderator
Quote Ikke: Quote Luna: Welke details  Wat je allemaal uitgeprobeerd hebt  Ey, had niks met seks te maken,hoor..was meer zomaar een demo  |
|
|
@Luna, En meerdere malen op hetzelfde plekkie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Iig, het gaat erom dat het zweepje echt keihard geluid maakt, maar dat het geen pijn doet...of je moet blijven meppen,dat is wat anders  O.o"" Luna... |
|