|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Luna: Ik ben nooit dronken, maar wel aangeschoten...dronken vrouwen zijn drama  jup, daarom ik ook mijn grens kennen  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Dronken vrouwen kan ik altijd prima mee leven..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ik ben nooit dronken, maar wel aangeschoten...dronken vrouwen zijn drama  Zodra mensen beginnen te roepen dat ze alleen maar aangeschoten zijn weet je zeker dat ze dronken zijn |
|
|
Grenzen verkennen.. Zeg dat nooit tegen de jeugd aan de bar van dezelfde leeftijd  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dronken vrouwen zijn engeltjes in bed...aangeschoten ook al,hoor  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Luna: Dronken vrouwen zijn engeltjes in bed...aangeschoten ook al,hoor  oelala |
|
|
Daar heb ik genoeg ervaring mee, Luna  Alleen als mannen errug dronken zijn.. Dan hebben we er moeite mee..  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Dronken vrouwen zijn engeltjes in bed...aangeschoten ook al,hoor  Onthouden  O jee, daar gaat 't niveau.... |
|
Luna
Moderator
Quote: Luna krijgt ineens 'n flashback... "Was jij dat?!" Nou, heb wel naar iemand gesmst toen ik vrijdag ver heen was...weet nog niet wie het was ;P |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote Luna: Dronken vrouwen zijn engeltjes in bed...aangeschoten ook al,hoor  Onthouden  Hahahaha |
|
|
Kijk in je verzonnen items  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Quote: Luna krijgt ineens 'n flashback... "Was jij dat?!" Nou, heb wel naar iemand gesmst toen ik vrijdag ver heen was...weet nog niet wie het was ;P Ik weet altijd precies wie, welke informatie van mij krijgt, wanneer en waarom |
|
Ikke
Oudgediende
Quote BigBrother: Kijk in je verzonnen items  Die is leuk  |
|
Luna
Moderator
Quote BigBrother: Kijk in je verzonnen items  Ik verzin toch echt niks,hoor  |
|
|
Ik geloof je hoor Luna  Ik vind alleen dat C-n-C hier niet reageerd..  Zwijgen geeft meestal al een goede indruk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote BigBrother: Ik geloof je hoor Luna  Ik vind alleen dat C-n-C hier niet reageerd..  Zwijgen geeft meestal al een goede indruk  He? Wat? Wat is er aan de hand, waar moet ik op reageren dan  |
|
Theetje
Oudgediende
twaggy leeft ook nog? |
|
Luna
Moderator
Hmm, dacht eerst nog even dat je "verzonden" bedoelde...maar toch niet  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote BigBrother: Ik vind alleen dat C-n-C hier niet reageerd..  Zwijgen geeft meestal al een goede indruk  Die is te druk bezig met allemaal wildvreemde vrouwen van zich af te slaan die 'm schijnbaar allemaal kennen van zaterdagavond in de kroeg  |
|
|
Hahaha  Cee-n-Cee.. vertel! |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Hmm, dacht eerst nog even dat je "verzonden" bedoelde...maar toch niet  d dat dacht ik ook    *heeft zin in canei  * |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna: nog meer dingen die we moeten weten over dronken/aangeschoten vrouwen?  En we gaan richting NAP, op deze koers zitten we er zometeen onder met 't niveau  |
|
Luna
Moderator
Ik heb vroeger liters Canei op  |
|
|
*Schenkt een halfgrote in voor Theetje*  |
|
Theetje
Oudgediende