|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Ikke, wat verdiend dat precies?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote miwen: ' @Ikkedat is gewoon nog één stap gezonder echt niet normaal perfect (ik drink ook nie tmag nog niet  ) Alcohol is smerig    |
|
Ikke
Oudgediende
Quote BigBrother: Ikke, wat verdiend dat precies?  3,17 per uur en elke week 10% korting op de boodschappen (en 'n goedgevulde kantine) |
|
|
Alcohol is soms erg plezierig. Gezellig met vrienden de bandjes verleggen  |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Luna: Thee, ik ga met jou eens stappen...drinken kan je al wel  lijkt me wel een leuk plan trouwens... maar breda   Maar heel erg drinken kan ik niet hoor, al had ik laatst een fles canei op in een uurtje, en ik kon nog lopen  en typen, maar ik hield opeens van de spice girls  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
|
Dag Hans! 't Was weer gezellig! *Neemt leeg glas van Hans af* Die blijft hier  Anders raak ik door m'n glazen heen  |
|
Theetje
Oudgediende
slaap lekker hans   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote BigBrother: Alcohol is soms erg plezierig. Gezellig met vrienden de bandjes verleggen  't blijft smerig  Quote Luna: Thee, ik ga met jou eens stappen...drinken kan je al wel  Je mag ook met mij gaan stappen  Heb je 'n goedkope avond  |
|
|
Ik verdiende eerst in ee Italiaanse delicatesse winkel 5 euro per uur. Slecht voor een 19 jarige, maar het was er erg leuk.. |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
|
Wat er allemaal gebeurd op zo'n avondje  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Theemonster: Quote Luna: Thee, ik ga met jou eens stappen...drinken kan je al wel  lijkt me wel een leuk plan trouwens... maar breda   Maar heel erg drinken kan ik niet hoor, al had ik laatst een fles canei op in een uurtje, en ik kon nog lopen  en typen, maar ik hield opeens van de spice girls  Ik hield afgelopen vrijdag ineens van mijn collega, dat kreeg ik vandaag heel de tijd te horen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote BigBrother: Ik verdiende eerst in ee Italiaanse delicatesse winkel 5 euro per uur. Slecht voor een 19 jarige, maar het was er erg leuk.. Ik ben pas 16, maar alles wat kapotvalt (per ongeluk   ) of te dicht bij de THT datum komt wordt afgeboekt en gaat linea recta naar de kantine  |
|
Luna
Moderator
Quote BigBrother: Wat er allemaal gebeurd op zo'n avondje  Jaja  |
|
|
Dat is balen.. Ik kreeg ooit is na zo'n avond 50 smsjes van: Ik hou van je schat, het was fantastisch gezellig // wanneer spreken we weer is af?
Dat soort dingen.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Quote BigBrother: Wat er allemaal gebeurd op zo'n avondje  Jaja  eerst een foto zonder shirt   |
|
Luna
Moderator
@BB, dan heb je aardige indruk gemaakt  ...klinkt weer interessant  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb 1x 'n tussen 'n groep van ongeveer 20 dronken mensen gehangen... Toen besloot ik om nooit dronken te worden....
"Ik ben niet dlonken!" *zwalkt* "Alleen maar aangeschoten!" *kotst 't schoolplein onder*
Is nie gezellig |
|
|
Ai.. Ik moet leren niet alles bloot te geven in zo'n forum @Ikke. Je hebt van die mensen.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: @BB, dan heb je aardige indruk gemaakt  ...klinkt weer interessant  *kijken mag toch?* Hij wordt steeds interresanter  |
|
Luna
Moderator
Ik ben nooit dronken, maar wel aangeschoten...dronken vrouwen zijn drama  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Ik ben nooit dronken, maar wel aangeschoten...dronken vrouwen zijn drama  Nee, das lollig  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|