|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik lust geen bier,Ikke  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Luna, hou je arm nou toch eens stil, zo krijg ik de infuusnaald er nooit fatsoenlijk in |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Ik lust geen bier,Ikke  Schuift 't bier door naar Theemonster  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
*Bitter-Lemon to Ikke* *Glas water to Hans* Verdunnen die handel Hans  Je immuunsysteem houd er binnenkort mee op als je het spul onverdunt drinkt! |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
Quote Luna: Ik lust geen bier,Ikke  zo dat is echt wel gezond van je wat drink je dan wiskie  haha wat zijn we weer leuk |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik lust geen corona....  |
|
|
|
Luna
Moderator
Nee, wijn is al goed  |
|
nietmeer
|
Quote BigBrother: *Bitter-Lemon to Ikke* *Glas water to Hans* Verdunnen die handel Hans  Je immuunsysteem houd er binnenkort mee op als je het spul onverdunt drinkt! geen water zonde |
|
|
*Drinkt Corona op* -- *Shotjes Jager op de tafel..*
Voor de fijnproevers: Jagermeister, 35 % |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: ik lust geen corona....  Zeur, zeur, zeur.... Pleurt de hele handel de wasbak in... |
|
Luna
Moderator
Drink maar lekker door,BB  |
|
@daz weer iets minder duur en niets minder dan wat het eerst was alchool |
|
|
Quote miwen: @miwenis het nit wisky Je verwijst naar jezelf en je maakt 4 spelfuten in 1 zin  HIER DAT BIER! Laat jij je ID is zien  |
|
Theetje
Oudgediende
oooew, mag ik een paar flugeltje? en doe maar een flesje canei, een paar martini cola's, en een paar duveltjes? dan kunnen jullie me straks wegdragen  |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna: als je je arm nu niet stilhoudt mag je je alcoholinfuus zelf aanleggen  |
|
Quote BigBrother: Quote miwen: @miwenis het nit wisky Je verwijst naar jezelf en je maakt 4 spelfuten in 1 zin  HIER DAT BIER! Laat jij je ID is zien  Die heb ik nog niet eens nodig en ik kan inderdaat heel goed schrijven  |
|
|
*Zet 3 Flugel neer* *Plus 3 Canei's* *Shotjes Ouzo!*
*En een emmer..* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote miwen: Quote Luna: Ik lust geen bier,Ikke  zo dat is echt wel gezond van je wat drink je dan wiskie  haha wat zijn we weer leuk Ik drink alleen maar thee, koffie (  ), bitter lemon en water  |
|
Luna
Moderator
Thee, ik ga met jou eens stappen...drinken kan je al wel  |
|
Theetje
Oudgediende
ouzo? gatverdamme!!!!   |
|
' @Ikkedat is gewoon nog één stap gezonder echt niet normaal perfect (ik drink ook nie tmag nog niet  ) |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: oooew, mag ik een paar flugeltje? en doe maar een flesje canei, een paar martini cola's, en een paar duveltjes? dan kunnen jullie me straks wegdragen  thee ik ben met het karretje is dat wat  |
|
|
*Koffie naar Ikke, uit het Jura apparaat, koffiebonen erin, vers water, melk opkloppen met stomend h20..*
(Juist, een cappochino..) |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb vandaag op 't werk in totaal 56 flessen drank op m'n container gehad... 'n recordaantal voor 1 keer picken  (voor degenen die het niet weten: ik ben vakkenleeghaler bij de Sligro  ) |
|