|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hm... ik wil (op mezelf, en vriendin) nog naar: Noorwegen Australië Nieuw Zeeland Rusland eigenlijk ook wel Euhm, en nog veel meer  Maar! geen geld  geen rijbewijs... en op de brommer naar die landen toe is een beetje teveel gevraagd  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: En in Nieuw-Zeeland zijn er pinguïns    daar ga ik heen  En wil ook naar australië, daar woont iemand van mijn familie, en die vind het daar ook geweldig |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, ik ga niet eens op vakantie waarschijnlijk |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Ikky.. das niet leuk  ik ga met de 4daagse van nijmegen ook een weekje in groesbeek op de camping staan das ook altijd wel gezellig  Hiih.. we organiseren gewoon een week WMR kamp.. |
|
ikky
Oudgediende
|
LQ, goed ideeeeee Maar ik ga even eten, tot vanavond  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Eetse meid   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Little Queen:
Hiih.. we organiseren gewoon een week WMR kamp.. Dat vind ik 'n goed idee   Wie gaat er mee..??   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
WMR Summer Camp  .., coewl @ DreamerTje ik dus  als ik dan zelf niet op vakantie ben |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Little Queen:
Hiih.. we organiseren gewoon een week WMR kamp.. Dat vind ik 'n goed idee   Wie gaat er mee..??   Ikke! lijkt me echt gaaf! wat gaan we dan allemaal doen? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC 1 Lol maken 2 natuurlijk een keer BBQen 3... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
CNC Sminken, zaklopen, nachtelijke dropping  Dat soort dingen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend precies..  en waar dan gewoon in nederland?.. wie gaat ons droppen dan  bij zo'n nachtelijke dropping |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC Sminken, zaklopen, nachtelijke dropping  Dat soort dingen  Schminken? ga weg  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend klinkt als hike wat ik ga doen met alle 2de jaars va spw zoiets dan  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC, das lachen  @ Iedereen.. ik ga ff genieten van verse worteltjes een gordon bleutje en aardappelen...(ik ga eten dus) doegh   |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Ik weet nu al wie de l*l is bij het schminken;)  LQ Ik niet hoor  Ik wil meelopen en kampvuur maken, drank rond brengen en lol maken  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
@kan |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: CNC Sminken, zaklopen, nachtelijke dropping  Dat soort dingen  Schminken? ga weg  Samen in 'n tent slapen hahaha   |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Greatings earthlings. |
|
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: CNC Sminken, zaklopen, nachtelijke dropping  Dat soort dingen  Schminken? ga weg  Samen in 'n tent slapen hahaha   nee dat is echt veel te koud |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
alleen wij zijn dan een 3 dagen lang alleen in een of andere bos met de mensen die het organiseren de dochten moegne niet mee we moeten onze eigen spullen meesjouwen en we gaan dna allemaal activiteiten doen en we slapen met jongens en meisjes per groep in 11 tent ik zit dus met een paar meiden en een paar jongens in 1 tent en daarna moeten we onze eigen tent ik mekaar zetten en dan slapen we ook nog es 1 nacht in de buitenlucht ofzoiets ongeveer
|
|
@DreamerTjena ja dan vind ik het ngo te koud want ben een kou kleum niet dus |
|
Blend
Oud Moderator
Mier heeft het al helemaal uitgedacht  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote miwen: @DreamerTjena ja dan vind ik het ngo te koud want ben een kou kleum niet dus Je bent 'n man, geen mietje toch..??  |
|