|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
haha, dreamer, ja, samen in een tent slapen  wordt echt tof  we moeten ook gaan zeilen, en mountainbiken  enzo  Woei! |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote mier: @ Blend jaa daarom heb ik er ook ondergezet tussen haakjes wat een vraag.
maar wat als zij er niet is tegen wie wil je dan aankruipen? ZIJ is er wel hoor  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend haha  ik zou er niks op tegen hebben hoor  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
Quote DreamerTje: @Blend, nou euhm.. Kippetjes, varkentjes, koetjes..   Geen paard..  BIER o dat mag ik niet eens   |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Blend tegen wie wil je aan kruipen dan? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Miwen, nou en, ik mag het ook niet, ik mag het wel drinken van me ma, maar ik vind het ook niet lekker dusse  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Slavinkjes, sparibs, hamburgers, frikandellos.. En nog veel meer..  |
|
Quote Cee-N-Cee: haha, dreamer, ja, samen in een tent slapen  wordt echt tof  we moeten ook gaan zeilen, en mountainbiken  enzo  Woei! en helemaal nix doen gramje |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zo te horen hebben we wel een king-size BBQ nodig dan  Om er varkens en koeien op te leggen  @Larsjes ZIJ is er nu ook, let maar op  |
|
Quote my-angel: Miwen, nou en, ik mag het ook niet, ik mag het wel drinken van me ma, maar ik vind het ook niet lekker dusse  das nu ngo eens handig ik mag het ook niet niet dat ik drink hoor |
|
@miwenik bedoelde natuurlijk graPje |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: haha, dreamer, ja, samen in een tent slapen  wordt echt tof  we moeten ook gaan zeilen, en mountainbiken  enzo  Woei! Hahahhaa, samen in 'n tent   |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Larsjes: Blend tegen wie wil je aan kruipen dan? Wel goed blijven opletten he  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Blend: Zo te horen hebben we wel een king-size BBQ nodig dan  Om er varkens en koeien op te leggen  De onderdelen van 'n koe en varken hea..  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, dat is over het algemeen bekent dacht ik  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote miwen: Quote Cee-N-Cee: haha, dreamer, ja, samen in een tent slapen  wordt echt tof  we moeten ook gaan zeilen, en mountainbiken  enzo  Woei! en helemaal nix doen gramje Whaha, kan ik hele dag in bed liggen met dreamertje  in de aan elkaar geritste slaapzakken   |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: Zo te horen hebben we wel een king-size BBQ nodig dan  Om er varkens en koeien op te leggen  Jammie We hebben wel kleine tentjes nodig, kunnen bepaalde mensen lekker dicht tegen elkaar aankruipen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@my-angel, maar misschien wist larsjes het nog niet |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, is misschien wel zo leuk  en ene king-size tent nodig voor de anderen |
|
Blend
Oud Moderator
@DreamerTjeOwh, bedoel je dat    Maar als we met heel WMR er zijn dan moeten we redelijk wat voer hebben  @larsjes Nu al duidelijk??   |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
@ikky wat dacht je van die ***** kleine tentje voor een persoon die zijn echt ech theel heel erg klein nei tnormaal daar pas ik in me eentje nog neit eens in |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: @DreamerTjeOwh, bedoel je dat    Maar als we met heel WMR er zijn dan moeten we redelijk wat voer hebben  larsjes Nu al duidelijk??   We vragen iedereen om een kleine bijdrage, en dan gaan we van te voren met de halve WMR crew de lokale appie leegstropen (daar komt het wel op neer iig, die zijn in een keer door hun voorraden heen  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Toch maar voor een blokhut gaan??   |
|