|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
CnC woont bij mij in groningene he cnc   |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
Quote Cee-N-Cee: Ik dacht t wel miwen ik woon vlakbij groningen en als ik naar zuid holland of erger nog, zeeland moet rijden, moet ik aardig ver kachelen  ik wist niet eens dat dat kon dat had ik chet niet verwacht    zorry |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: CnC, Limburg  Waar moet je in de veluwe gedropd worden??   Ik? Ik ga niet zonder jou hoor Ik ook niet zonder jou, kan ik niet meer aan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote miwen: Quote Cee-N-Cee: Ik dacht t wel miwen ik woon vlakbij groningen en als ik naar zuid holland of erger nog, zeeland moet rijden, moet ik aardig ver kachelen  ik wist niet eens dat dat kon dat had ik chet niet verwacht    zorry No problem  Ja he mier   |
|
Quote mier: CnC woont bij mij in groningene he cnc   daar was ik achter  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oh, @ Larsjes Nee ik ben geen vrouw  das gewoon een vriendin van me in mn avatar  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zoozooo...ik ben ook ff weg en alweer een hoop gemist  ... vooral over het WMR kamp  |
|
Mier Oudgediende
@ Miwen ja echt  ja CnC alleen niet echt in de buurt maar wel in groningen    |
|
nee  zorrie ben dom bezig |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmmm ik ga maar weer ffies tv kijken  tot zo.. als we weer tig pagina's verder zijn |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ Miwen ja echt  ja CnC alleen niet echt in de buurt maar wel in groningen    Ik woon iig wel in ze province of groningen. Maar niet in grunn zelf  |
|
@Miernu ga ik toch trippne voor mijn toetsenbord (of ik val er op inslaap) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Maare, volgensmij moeten we larsjes maar eens vertellen wie het nou eigenlijk is, die jongen raakt helemaal overspannen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou jah, even verder over 't kamp.. Waar gaan we heen..??  |
|
Mier Oudgediende
@ CnC en ik woon juist vlak bij de stad groningen er net buiten |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Tot zo LQ   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ DreamerTje... t makkelijkst is ergens midden in ons kikkerlandje  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Maare, volgensmij moeten we larsjes maar eens vertellen wie het nou eigenlijk is, die jongen raakt helemaal overspannen  Volgens mij zit er 'n I in ..   |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Maare, volgensmij moeten we larsjes maar eens vertellen wie het nou eigenlijk is, die jongen raakt helemaal overspannen  Nou, hij reageert niet meer zo veel Maar vertel jij het hem maar dan   |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Little Queen: @ DreamerTje... t makkelijkst is ergens midden in ons kikkerlandje  Dan toch de veluwe..   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ DreamerTje... leuk toch.. en dan met de tent  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ CnC en ik woon juist vlak bij de stad groningen er net buiten Noord, oost, zuid, west? ik 12 km oost Quote DreamerTje: Nou jah, even verder over 't kamp.. Waar gaan we heen..??  dat vroeg ik ook al maar kreeg geen respons WWAAAARRR GAAANNN WEEEE HHHEEEEENNNN DAANNNN! |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@DreamerTje, kan overaal, lieft in een dorp waar een station is  Invasie van de WMR'ers |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaaah, of 'n blokhut..  Dan kan ik teminste tegen iemand aankruipen, lekker warm  |
|
ikky
Oudgediende
|
CnC, open anders even een topic in Suggesties, dan kunnen we daar verder praten over het WMR-kamp, als je tenminste echt wil dat het uitgevoerd word  |
|