|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ alweerdood mag ik er een alsjeblieft?????  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
tuurlijk choco  *schenkt 2 glazen rooie vodka in* *3 ijsklontjes erin* proost op een mooie vrijdagavond;) |
|
nietmeer
|
Rooie vodka.. Das nep vodka, je moet het echte spul hebben, minstens 40% en 3 keer gestookt  |
|
Chocolate Erelid
|
@ alweerdood dank je wel! @ kpuc neem je de echte morgen mee ?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
kpuc dat echte spul brandt als teer man  Daarom rooie vodka  iets vriendelijker voor een jonge keel  |
|
nietmeer
|
geef mij nog maar en gewoon plsje alstublieft
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik hou 't gewoon bij bitter lemon  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ikke ohja de anti-alcoholist die geen carnaval durft te vieren.. |
|
Chocolate Erelid
|
Quote alweerdood: ikke ohja de anti-alcoholist die geen carnaval durft te vieren..  hahaha |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: ikke ohja de anti-alcoholist die geen carnaval durft te vieren.. Ik durf 't best te vieren, vind er gewoon geen bal aan |
|
nietmeer
|
Grinzz, je moet er ook wel goed bij eten he, dat branden heeft niks met jonge keeltjes te maken, bij mij brandt het ook nog steeds  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote alweerdood: ikke ohja de anti-alcoholist die geen carnaval durft te vieren.. Ik durf 't best te vieren, vind er gewoon geen bal aan Vind ikke ook! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke geef mij een goede reden.. Carnaval is gewoon vet plezier maken, hoe kun je daar niets aan vinden? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Kpuc ik heb het 1 keer gedronken met carnaval  Meteen daarna een pilsje gepakt.. de normale is niet echt lekker.. rooie vodka wel  |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: @Ikke geef mij een goede reden.. Carnaval is gewoon vet plezier maken, hoe kun je daar niets aan vinden? ieder fiert feest op zijn of haar manier en morgen hebben we ook feest |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: @Ikke geef mij een goede reden.. Carnaval is gewoon vet plezier maken, hoe kun je daar niets aan vinden? Ik vind 't geen vet plezier om tussen 100 onbekende mensen, midden op straat om middernacht een van de weinige mensen te zijn die nog niet dronken is... Daarbij vindk 't verkleden duf... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote alweerdood: @Ikke geef mij een goede reden.. Carnaval is gewoon vet plezier maken, hoe kun je daar niets aan vinden? Ik vind 't geen vet plezier om tussen 100 onbekende mensen, midden op straat om middernacht een van de weinige mensen te zijn die nog niet dronken is... Daarbij vindk 't verkleden duf... had het niet beter kunnen verwoorden... al ben ik het niet geheel eens met dat dronken gedeelte  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo  Jaahjaah... ik heb zojuist een beetje huiswerk gemaakt voor Duits  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke 100 onbekenden? Heb je ooit van het woord vrienden gehoord... verkleden is juist het leuke stuk, vooral als je met een man of 4 bent en je bent allemaal hetzelfde.. En je moet ook niet buiten in de kou zijn, binnen in de cafés/kroegen is het te doen... lekker dansen, wat praten en drinken  En met de dronken mensen valt het wel mee hoor, de meeste zijn alleen een beetje aangeschoten.. Als je gewoon vrolijk meedoet is er niks aan de hand  verstand op nul en feesten, 1 x in het jaar, 4 dagen lang.. |
|
Chocolate Erelid
|
@ ikke en alweerdood dat word nog gezellig met jullie in de trein morgen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Choco ik kom morgen niet, mijn ouders wilden eerst Ikke's ouders spreken maar ik heb niks meer van Ikke gehoord.. En nu ga ik dus al met wat RL vrienden bowlen bij Taurus.. |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Hallo  Jaahjaah... ik heb zojuist een beetje huiswerk gemaakt voor Duits  en nu gezellig een beetje in de kroeg hangen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Voor Ikke Alaaf
Het woekert maar voort als een tumor, Voorbij Amsterdam is 't al, Die vergeefse poging tot humor, Rot toch op met dat kutcarnaval!
Alaaf 2
Kan dat nou wel in het noorden? Nee, het hoort in andere oorden Echt, ten zuiden der rivieren Dient men carnaval te vieren Maar geef míj een keer mijn zin, Niet erboven, niet eronder, Doe het er eens middenin!!
C.J.C. Swaen |
|
Chocolate Erelid
|
@ alweerdood das jammer   @ CnC is dat je iets? nou had wel meer van je verwacht hoor!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
dan zet je er toch een n voor t iets  |
|