|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ CnC niet zo bijdehand doen he! ow nee het was betweterig  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Höf de glazer in de lôch refrein: Höf de glazer in de lôch, Want weej zien mit man genôg. En danse op dit leed wies in de nach. Geej ziet allemaol de klos, Dae meziék luët dich neet los. Daorum vinde weej dit leedje good bedach.
koeplet: Vraog ôs astebleef noow neet wao dit leed euver geit. As weej dao zelf achter zien dan gaeve bescheid. Maar as geej noow bedink, Wie tôf dit leedje klink. En idderein dit strakkes mit ôs zingk.
Ein coupletje vaerder is ‘t duudelik veur ôs. Dit is ein leed waos-dich mit idderein op springe môs. En is ôg glaeske laeg, Dan maak daovan gen kraeg. Want niks steit ôg vandaag nog in de waeg.
Dit is ‘t moment wao idderein zich röstig helt. Bliej is noow daegene dae dit leedje neet bevelt. Maar hald ôg glaeskes klaor. Weej gaon nog efkes door. Weej bliéve wies ‘t allerletste oor....
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Chocolate Erelid
|
@ alweerdood wat is dat nou weer? limburgs ?   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: @Ikke 100 onbekenden? Heb je ooit van het woord vrienden gehoord... Ook geen carnavalsgekken  Quote alweerdood: verkleden is juist het leuke stuk, vooral als je met een man of 4 bent en je bent allemaal hetzelfde.. Verkleden is stom... Quote alweerdood: En je moet ook niet buiten in de kou zijn, binnen in de cafés/kroegen is het te doen... lekker dansen, wat praten en drinken  2 opties a) buiten onderkoeld raken b) in een rokerig café stikken Quote alweerdood: En met de dronken mensen valt het wel mee hoor, de meeste zijn alleen een beetje aangeschoten.. Dat wil ik niet meer horen... Als dat zou kloppen zou nooit iemand dronken zijn. Als je zegt 'ik ben alleen maar aangeschoten' ben je gewoon ladderzat Quote alweerdood: Als je gewoon vrolijk meedoet is er niks aan de hand  Ik vind er niks vrolijks aan.... Quote alweerdood: verstand op nul en feesten, 1 x in het jaar, 4 dagen lang.. Je lever en je hersenen lekker kapot drinken (na carnaval staat je verstand pas op 0).. Gezellig! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
een pot nat wat mij betreft  |
|
Chocolate Erelid
|
@ alweerdood wat is het verschil ?  @ CnC ben het met je eens met je pot nat  ik heb deze nog steeds onder mn 'plakken' staan   *houd zich angstvallig afwezig* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: @Choco ik kom morgen niet, mijn ouders wilden eerst Ikke's ouders spreken maar ik heb niks meer van Ikke gehoord.. Sorry    Helemaal vergeten    1000 maal excuses    Waarom zeg je er dan niks meer van? |
|
nietmeer
|
jongens hoe heette die maastrichtenaar ook alweer die altijd dat buutreednen deed |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Hans. Steen: jongens hoe heette die maastrichtenaar ook alweer die altijd dat buutreednen deed ehm huh vind CnC ook  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke wou niet al te opdringerig voorkomen + ik was het vergeten tot na carnaval  en toen had ik dat met vrienden al afgesproken... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zooo, ik heb heerlijk gebadderd, nu oma vingertjes  |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Geeeeeeeen idee  superteam he  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Maar ik ga mensen  Ga maar eens Tv kijken en pitten, wordt een drukke dag morgen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: @Ikke wou niet al te opdringerig voorkomen + ik was het vergeten tot na carnaval  en toen had ik dat met vrienden al afgesproken... Ikke had gelijk, carnaval en drank zijn niet goed  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
mzzl dood |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC daarom woon jij ook in het hoge noorden he  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@CNC na carnaval herinnerde ik het me weer hoor  |
|
Chocolate Erelid
|
Doei alweerdood  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: @Ikke wou niet al te opdringerig voorkomen + ik was het vergeten tot na carnaval  en toen had ik dat met vrienden al afgesproken... Ikke had gelijk, carnaval en drank zijn niet goed  Ikke heeft altijd gelijk    |
|
nietmeer
|
http://www.janssen4all.nl/pierrecnoops/ |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Hoi allemaal. Lekker op tijd naar het vliegveld gegaan want het zou druk zijn op de weg. Nou, niet echt dus. Ik moet dus nog ruim twee uur op het vliegveld doorbrengen. Gelukkig kan dat in de KLM lounge, met internetverbinding. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: CNC na carnaval herinnerde ik het me weer hoor  Nog een paar carnavals en je weet helemaal niks meer  Dat heet Korsakoff (iets wat Bonnie ook heeft  ) |
|