|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC haha ja je moet wat doen he als het hier zo rustig is o niet |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@MierIk ga gewoon wat gedichten hier posten uit een kalender van me LoserJe kunt wel stellen dat Je er weinig van bakt wanneer je als seriemoordenaar bij je eerste moord al wordt gepakt |
|
Mier Oudgediende
@ CnC dat is ook leuk om te doen ik was ff op internet een mooie mandalla's aan het zoeken |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier? Nog eentje doen? nou, vooruit dan maar Pavlov reactie De Oranje-kalender hing thuis op de plee Ik blijf het m'n ouders verwijten, Verschijnt nu het vorstenhuis op de tv Dan moet ik onmiddelijk schijten |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Koning, keizer, admiraal, schijten doen ze allemaal. |
|
Mier Oudgediende
CnC ff kijkenof ik zelf iets kan dichten (niet dat ik gedichten kan maken ofzo maar oke)
lief lief zijn lief zijn is lief zijn is leuk lief
dat is toch iets van een elfjegedicht ofzo |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
ja dacht het wel ja, weet niet precies hoe dat gaat. hou me daar zelf niet mee bezig eigenlijk |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ben ik dan weer ff.. echt scheikunde komt nu mn neus uit  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Giovanni, leuk dat je dr ook ff bij komt  mier en ik houden alleen het cafe aan de praat |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hallo queen   |
|
Mier Oudgediende
hollo LQ ben je er ook weer  @ CnC ja wij waren alleen in het cafe aan het lullen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC Mooie foto's  .. Gaat nu ff een mooi nummertje opzetten omdat ik anders wel heel erg depressief word  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Autowrak en opklapbedHij was een roestig autowrak en zij een opklapbed Ze woonden onder 't zelfde dak en hadden altijd pret Ze maakten grappen, heel de dag Die waren ook nog leuk Zodat zij altijd dubbel lag en hij steeds in een deuk ik vind luchtige gedichten echt prachtig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC Mooie foto's  .. Gaat nu ff een mooi nummertje opzetten omdat ik anders wel heel erg depressief word  ach meid *knuf* |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Cnc... Dank voor de knuff... ik luister nu Our Solemn Hour van WT  .. ik heb volgens mij een verslaving aan dat nummer |
|
Mier Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Mier ik wordt depri van mij huiswerk..het schiet echt voor geen ene reed op |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Miervan mijn foto's waarschijnlijk  nee geintje, maar ik ben wel es depri geworden van mn eigen vakantie foto's omdat ik wou dat ik het nog een keertje weer kon doen, gewoon hetzelfde  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC t liefst zou ik nu naar Noorwegen gaan hoor..maarjah, daar zullen ze op school enzo niet echt blij mee wezen  |
|
Mier Oudgediende
@ LQ oh oke haha  @ CnC hoe kan je nou depri worden van je eigen foto's haha |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Mier ik denk het verlangen naar om weer naar die plek waar die foto is gemaakt te gaan.. maar niet kunnen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Little Queen je mag blij zijn dat je hier in nederland op school zit, als je door noorwegen kruist zie je wel eens van die kleine gehuchtjes met zo'n piepklein schooltje, ik kan me niet voorstellen hoe dat is, zo weinig leeftijdsgenoten in de buurt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC.. heb van erly gehoord (die woont in trondheim, dat hij veel minder vakken heeft dan mij) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ Mier ik denk het verlangen naar om weer naar die plek waar die foto is te gaan.. maar niet kunnen Jep, jij begrijpt me  het is het verlangen, je hebt zo'n mooie tijd achter de rug, maar je wilt em het liefste gewoon nog een keer beleven, maar dat kan gewoon niet meer. |
|
Mier Oudgediende
@ LQ ja zou kunnen ik ben niet depri ben juist relaxt en happy waarom wee tik niet maar oke  |
|