|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*zingt*
you've lost that loving feeling ooh that loving feelings you lost that loving feelings and i was gone gone gone woaha |
|
Mier Oudgediende
@ CnC neeeee niet meer regen stuur het weg ga naar afrika ofzo daar willen ze wel regen denk ik  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Gatvur.. ik moet volgende week weer naar school op mn fietsje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Mier, ik heb het al es geprobeerd, maar ik ben erachter dat: Vloeken niet helpt Een visnet evenmin De lucht terugtrappen werkt ook slecht Een ventilator gebruiken werkt niet Een email naar het knmi sturen met de vraag of ze eindelijk eens een keertje mooi weer konden voorspellen heeft ook niks geholpen |
|
Mier Oudgediende
@ LQ en ik ben hele week vrij dan ben ik verbannen om in huis te blijven want je hebt dan toch niks anders te doen tenzij ik dan naar de bios ofzo gaat |
|
Mier Oudgediende
@ CnC shoet hee jammer wil mooi weer geen regen meer nog ff en ons kikkerlandje overstroomt  wel een erg diepe gedachten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mierdat zal niet zo snel gebeuren, en groningen ligt boven NAP, dus jij bent veilig  ik, aan de andere kant, niet  woon nogal laag en heb het winschoterdiep ook nog eens vlakbij |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik wil wel netzoveel sneeuw als in denemarken.. dan heb ik nog een weekje vakantie (lees sneeuwvrij) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: Ik wil wel netzoveel sneeuw als in denemarken.. dan heb ik nog een weekje vakantie (lees sneeuwvrij) Net zoals die 50 cm sneeuw van 2 jaar geleden op 1 maart =D |
|
Mier Oudgediende
@ CnC woon je vlakbij de euroborg stadion daar ligt toch winschoterdiep? of ben ik weer zo slecht in de namen van onze profencie groningen? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Little Queen: Ik wil wel netzoveel sneeuw als in denemarken.. dan heb ik nog een weekje vakantie (lees sneeuwvrij) Net zoals die 50 cm sneeuw van 2 jaar geleden op 1 maart =D Volgens mij heb ik wat gemist ofzo.. 50cm? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: Quote Cee-N-Cee: Quote Little Queen: Ik wil wel netzoveel sneeuw als in denemarken.. dan heb ik nog een weekje vakantie (lees sneeuwvrij) Net zoals die 50 cm sneeuw van 2 jaar geleden op 1 maart =D Volgens mij heb ik wat gemist ofzo.. 50cm? In groningen en drenthe was 2 jaar geleden (dus de winter voor verleden winter  ) plaatselijk 50 cm sneeuw gevallen. Ik kon onmogelijk naar school gaan, het OV lag plat, de meeste scholen waren ook gesloten trouwens. Quote mier: @ CnC woon je vlakbij de euroborg stadion daar ligt toch winschoterdiep? of ben ik weer zo slecht in de namen van onze profencie groningen? Nee ik woon niet in groningen zelf, euroborg ligt wel aan het winschoterdiep, maar ik woon in een klein gat buiten groningen, Westerbroek genaamd. ik kan vanuit mijn tuin de zeeschepen zien varen die vanaf de scheepswerven bij hoogezand richting de eemshaven worden gesleept, echt een mooi gezicht =D |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC... ooh dat verklaard alles ik woon in de provincie gelderland  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Little Queen jammer  |
|
Mier Oudgediende
@ CnC oh oke vlakbij Kolham ergens dat is het dichtste plaatsje wat ik kan bedenken  haha |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier, ja, klopt, Kolham is iets van 5 km van ons vandaan, in oostelijke richting, Engelbert ligt ten westen van ons, Haren ligt 7 km richting t zuid/westen, en groningen ligt 12 km bij ons vandaan |
|
Mier Oudgediende
CnC ja kolham weet ik te vinden aangezien mijn oom en tante en 2 nichtjes en mijn neefje daar wonen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier, maar dan ga je daar zeker via de A28 heen? |
|
Mier Oudgediende
@ cnc soms gaan we via de snelweg ja langs de euroborg maar soms ook via dorpjes enzo dan nemen we de toeristise route en dan komen we langs de discotheek 2Brothers ofzo |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
2Brothers? nooit van gehoord  De enige club in de buurt die ik ken is Le Baron ofzo, een of andere mistige seksclub  kom er elke keer langs als ik naar groningen moet. Soms is het er vreselijk druk, zal dan wel wat te pezen zijn daar  |
|
Mier Oudgediende
@ CnC daa rheb ik nnooit van gehoord  maar als ik zo hoor wil ik er nooit wat van horen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ CnC daa rheb ik nnooit van gehoord  maar als ik zo hoor wil ik er nooit wat van horen  Houden zo, ik kan je er ook niks meer over vertellen want meer dan de buitenkant van die club heb ik niet gezien  |
|
Mier Oudgediende
@ CnC goed zo het enigste seksclub die ik ken in groningen is de woeste hoeve maar denk niet dat jij die kent de buitenkant is rood en ze hebben een grote tuin en is in een boerderij gemaakt |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ CnC goed zo het enigste seksclub die ik ken in groningen is de woeste hoeve maar denk niet dat jij die kent de buitenkant is rood en ze hebben een grote tuin en is in een boerderij gemaakt Jawel, ken ik wel, langs de snelweg van groningen richting leek kom er nog wel eens langs |
|
Mier Oudgediende
@ CNC oh die ken je haha |
|