|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend: @MierLigt eraan hoe vies je kleren zijn  CNC Hier regent het niet  Is anders ook wat aan de koude kant  verdomme blend, neem ook wat regen, het regent hier al non stop sinds 8:30  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend jaa maar ik bedoel als je je kleren aan hebt wordt je niet schoon want je kleren zuigt het water op en je kan ook niet met je washandje bij je uhm hum hum komen onder je kleren. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Mierbij de plekjes waar de zon niet schijnt  edit: Het is misschien een ideetje om halvewegen de douchebeurt je kleren uit te doen en dan 'normaal' verder te douchen?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Blend dat hangt er weer vanaf.. Bij een Bonobo schijnt op veel plaatsen de zon hoor  |
|
Blend
Oud Moderator
elrohir Lekker mijn vachtje schoonboenen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, ja das mss ook wel slim... je kunt jezelf natuurlijk ook gewoon in de wasmachine gooien, je bent nog nooit zo schoon geweest  |
|
Blend
Oud Moderator
CNC hmm, daar zit ook wel wat in. Alleen ik ben niet zo'n fan van het centrifugeren |
|
Mier Oudgediende
@ blend bedoelde niet dat plekje onder je gordel maa rik bedoelde alles wat onder je kleren zit schoon te boenen. maar je kleren uitdoen halverwege is oook een slim idee |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC hmm, daar zit ook wel wat in. Alleen ik ben niet zo'n fan van het centrifugeren Zit soms wel een knop op om t toerental in te stellen, mss kan ie ook wel gewoon uit blijven  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Goedendag, home lag eruit  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Pluppel: Goedendag, home lag eruit  Met Home ben je dus nog verder van huis |
|
Mier Oudgediende
hoii pluppel |
|
Pluppel
Oudgediende
Zoiets ja. Is pas de 8e keer sinds ik het heb  |
|
Pluppel
Oudgediende
Dag mier, alles jóod? (geen jood, jood=goed=dialect  ) |
|
Mier Oudgediende
@ pluppel ja hoor alles is goud |
|
Pluppel
Oudgediende
Is zo'n standaard-ik-begin-een-gesprek-vraag. Maar beter dan niks he  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Hey Plups.. Je was dus home zonder home..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Pluppel: Zoiets ja. Is pas de 8e keer sinds ik het heb  Pas? ik heb HetNet en die is nog nooit uitgevallen |
|
Pluppel
Oudgediende
Jaah, ben zwaar aan het overwegen om home eruit te smijten, wordt het @Goot  . Al weet ik niet hoe ik een verbinding uit het raam moet gooien  Wanneer ik een goed humeur heb alleen maar @Vuilnisbak-met-een-boze-brief  |
|
Mier Oudgediende
Ah elrohir Kovvie mit kouke? Of hest laiver wat baaltjewotter? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Pluppel, gewoon een anti home site opstarten  |
|
Pluppel
Oudgediende
Is er een storing? Ga naar www.home.nl voor meer informatie. > is dat niet waanzinnig snugger  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Wanneeer haal ik nou eens de 2000??????? |
|
Mier Oudgediende
@ lizz Wilst wat van mie drinken? mien wicht |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Pluppel: Is er een storing? Ga naar www.home.nl voor meer informatie. > is dat niet waanzinnig snugger  "Zit u zonder internet? surf dan voor hulp naar www..." dat zie je wel vaker "Problemen met internet? stuur dan een email met uw probleem of kijk naar de F.A.Q. op de website" Liz, die vraag stel ik mij ook al 3 dagen |
|