|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Pluppel: Quote Whiteley: School morgen. NEEEEEEEEEEEEE Ik Neeeeeeeeeeeeeeeee mee   Ikke lekker niet  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Waarom niet? |
|
nietmeer
|
ikke ook niet, ik moet maar weer eens naar werk morgen...  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Whiteley: Waarom niet? Morgen naar Groningen, 3 dagen lang: Masterclass Sterrenkunde |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote Whiteley: Waarom niet? Morgen naar Groningen, 3 dagen lang: Masterclass Sterrenkunde Waar dat? Ikke heb vakantie  @Muaddhib, doe mij maar gewoon een biertje  |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: oeps... heb iedereen hier geloof ik op een droogje laten zitten hiero....
môge in ieder geval, iemand iets te drinken?
*gaat weer achter de bar staan* geef mij maar een koffie |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Whiteley: Waarom niet? Morgen naar Groningen, 3 dagen lang: Masterclass Sterrenkunde Waar dat? Universiteit |
|
nietmeer
|
*geeft aan CnC een palmpje*
glas?
*en geeft aan Hans een koffie*
suiker of melk?
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
melk wolkje en suiker |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hans. Steen: @Ikke eind weg Best wel, ik reis wat af de laatste tijd  |
|
nietmeer
|
*geeft aan Hans de suikerpot en koffiemelkkan*
Doe er zelf maar in, anders krijg je koffie hoogblond |
|
nietmeer
|
kan je wel zeggen ja |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: *geeft aan CnC een palmpje*
glas?
Graag |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: *geeft aan Hans de suikerpot en koffiemelkkan*
Doe er zelf maar in, anders krijg je koffie hoogblond bedankt  |
|
nietmeer
|
ok, hier heb je er een glas bij *geeft CnC een glas bij z'n biertje* en wat zijn de roddels van vandaag?  EDIT: geen blijkbaar *schenkt voor zichzelf een ijsthee in* @Hans: geen probleem  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
dank Roddels, tja, daar hou ik me niet zo mee bezig  |
|
nietmeer
|
*kijkt het café rond, en ziet dat iedereen rustig aan een drankje zit en stilletjes met van alles en nogwat bezig zijn*
*denkt bij zichzelf: zal ik weer eens wat beroering in de zaak brengen? al aaiend over zijn kanon... nah...* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
*is nog steeds zwaar verdiept in de natuurkundige materie der magnetisme* *Verveelt zich, kortom, te pletter* |
|
nietmeer
|
pfff.... magnetisme... erg handig, meestal..., maar daar heb je het ook wel mee gehad.... |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: *kijkt het café rond, en ziet dat iedereen rustig aan een drankje zit en stilletjes met van alles en nogwat bezig zijn*
*denkt bij zichzelf: zal ik weer eens wat beroering in de zaak brengen? al aaiend over zijn kanon... nah...* maakt geen indruk moet je aan de bel trekken voor een rondje vliegen ze alle maal naar de bar |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ben er maar heel ff hoor ben Signs aan het kijken samen met me broer |
|
nietmeer
|
Quote mier: ben er maar heel ff hoor ben Signs aan het kijken samen met me broer hoi mier en broer |
|
nietmeer
|
doe ik maar niet, kost me te veel geld  *struikelt, en houd zichzelf staande aan de bel* *dingelingeling* oh shit.... nou mot ik wel....  rondje voor de zaak! Hey Mier en Broer  net optijd voor het rondje  hm... signs... redelijke film... kon mij niet zo boeien.... |
|
nietmeer
|
nog steeds aab het flitsbeelden |
|