|
nietmeer
|
*maakt een mental note: coebergh-bull voor ikky en chocolate standaard*
ok, 2 Coebergh-bulls
*mixt 2 drankjes bij elkaar*
als jullie blieft |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Muaddhib: coebergh-bull 'n coe-stier  |
|
nietmeer
|
haha, ja, zo moeten we dat drankje noemen  alhoewel coe-bull beter bekt |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
* Neemt een colaatje om nog een beetje wakker te blijven  * |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Muaddhib: haha, ja, zo moeten we dat drankje noemen  alhoewel coe-bull beter bekt Koeieboel |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: * Neemt een colaatje om nog een beetje wakker te blijven  * *Sluit 'n tweede slangetje op z'n caffeine-infuus aan* Ik heb genoeg  |
|
nietmeer
|
koeienbel?  *doet wat extra caffeïne in Queens Cola* |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 Loon  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad, thanks  ..had ik wel ff nodig.. |
|
nietmeer
|
mooi, dan kan je dat hier weer uitgeven  heb toevallig nog een lekker gebakje over, voor slecht $1000.- is tie voor jou  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Thanxx muad, je bent een geweldige barman *gaat gezellig aan de bar zitten bij muad* |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Muaddhib: mooi, dan kan je dat hier weer uitgeven  heb toevallig nog een lekker gebakje over, voor slecht $1000.- is tie voor jou  srry Loon alweer bijna op aan vaste lasten  en ik woon nog thuis    |
|
nietmeer
|
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Truste Hans  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Doeg Hans  |
|
nietmeer
|
@ikky: weet ik  komplimenten geven zowiezo gratis drank  hier heb je nog een biertje @Hans: doei @Twaggy: jammer  *legt gebak terug in de kluis* gratis biertje dan maar? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: srry Loon alweer bijna op aan vaste lasten  en ik woon nog thuis    Vaste lasten: - 'n megatanker bier - 'n jaarvoorraad eten    |
|
Little Queen
Oudgediende
|
baaaaahhhh, wat een saaie verjaardag was dat zeg  , ze hebben dus echt allemaal gezegd gohh wat ben jij groot en sommige herkende mij niet eens |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Twaggy: srry Loon alweer bijna op aan vaste lasten  en ik woon nog thuis    Vaste lasten: - 'n megatanker bier - 'n jaarvoorraad eten    vergeet de shag niet  veelste veel gerookt gegeten en gedronken dit weekend  |
|
nietmeer
|
een jaarvoorraat eten per maand? damn... das veel...
@Queen: Zijn verjaardagen niet bijna altijd saai? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Muaddhib: een jaarvoorraat eten per maand? damn... das veel... Ik bedoelde meer per dag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Little Queen: baaaaahhhh, wat een saaie verjaardag was dat zeg  , ze hebben dus echt allemaal gezegd gohh wat ben jij groot en sommige herkende mij niet eens Gezellig... leuke familie heb je  |
|
nietmeer
|
*onderkaak valt op grond* uhm... Ikke, kan je m'n onderkaak ff terug geven? Zie je er nog goed uit Twags, voor iemand die zoveel eet  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Muaddhib: @ikky: weet ik  komplimenten geven zowiezo gratis drank  hier heb je nog een biertje   eigenlijk mag dat niet meer als Blend er niet bij is, maar hij is er nu toch niet  |
|