|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Theemonster: pups; hoe bedoel je dat je hem niet op het draadloze netwerk krijgt? geeftie als je hem aanzet ergens een oranje lichtje? op je laptop zelf, niet op het beeld...? *klinkt dit heeel vaag?* Ik heb het knopje aangezet hoor  Quote Kpuc: rommelt even mee aan Pupskes flaptop, wow, das mooi meis  mooi he  |
|
puppy Erelid
|
KairAAAAA  hoi |
|
nietmeer
|
is er ook koffie
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Hoooi hihihi  Huskey  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote puppy: Quote Theemonster: pups; hoe bedoel je dat je hem niet op het draadloze netwerk krijgt? geeftie als je hem aanzet ergens een oranje lichtje? op je laptop zelf, niet op het beeld...? *klinkt dit heeel vaag?* Ik heb het knopje aangezet hoor  oke, ik was namelijk zelf van het weekend zo dom om te denken; waaaaaarom werkt het niet!! stond mijn draadloze Lan niet aan    (ik heb zel een aspire 3630) |
|
nietmeer
|
Woeiii, ik moet me inhouden, zeker mooi Pupske  |
|
puppy Erelid
|
Kpuc; BLIJF VAN DAT KNOPJE AFFFF!!!! |
|
nietmeer
|
Koffie op het hoffie, het is droog en zelfs den zon komt z'n kneiter laten zien, woppa, het is ook tijd voor een happie, bammetjes met knijnevoer en omnivoer, eet smikkelig allen. |
|
puppy Erelid
|
@TheE; nee dat zeiden ze gelijk in de winkel, dat ik het knopje met de sateliet moest aanzetten |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Koffie op het hoffie, het is droog en zelfs den zon komt z'n kneiter laten zien, woppa, het is ook tijd voor een happie, bammetjes met knijnevoer en omnivoer, eet smikkelig allen. gij ook |
|
Theetje
Oudgediende
Quote puppy: @TheE; nee dat zeiden ze gelijk in de winkel, dat ik het knopje met de sateliet moest aanzetten oooow er staat een satteliet naast, zie ik nu  ik heb dit ding al ongeveer 1 jaar, en ik wordt gestoooooord van dit ding, maar das mijn eigen schuld  |
|
puppy Erelid
|
Ik heb nu wel een webcam... |
|
nietmeer
|
Grinzz, ontdek je plekje  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kpuc: Grinzz, ontdek je plekje  fout fout fout fout   ik ga ervandoor, ff naar huisje toe, moet ontbijten, hier geen brood meer. Dag dag    |
|
puppy Erelid
|
Doei Theetje. Eetse! |
|
nietmeer
|
Zwaai zwaai  |
|
nietmeer
|
is er nog iemand overgebleven |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
was de bowling leuk?? |
|
nietmeer
|
ja hoi kaira |
|
nietmeer
|
zie filmpje in mijn blog |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik heb gezien...  |
|
nietmeer
|
das mooi hoe is t met kaira
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
onkruid vergaat niet (die is al oud) |
|
nietmeer
|
onkruid is oud als je het lan laat staan en jij bent een jonge bllom van een centraliste  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
aaah wat lief  wat is dat filmpje trouwens mooi gemaakt!!! |
|