|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; elrohir is erger, die ging gister brommer kieken met jannick... In het twents betekend brommers kieken: ff een potje tong draaien.. Dus ik schrok onwijs toen ik dat las, maar elrohir bedoelde het gelukkig niet zo  Maaruh, geen brownie vanaaf? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Tsjah... die vrouwen van tegenwoordig... Het zijn niet meer de vrouwen van vroeger...  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend ja graag  uitleg  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk heb eerlijk ook geen interesse in vrouwen van vroeger. Dan gaat alles hangen. Bij hun en bij mij @TheEHmmmmm, moeilijk. Dilemma |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
Blend
Oud Moderator
*probeert in alle macht de gedachtes/beelden uit zijn hoofd te krijgen* -met dank aan Hoskeu- @Mierwaar zal ik eens beginnen  |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; je hebt nog de tijd om er over na te denken tot vanavond  |
|
Mier Oudgediende
@ blend bij het begin zal handig zijn  |
|
Blend
Oud Moderator
Eerst was er helemaal niks, toen een grote knal. En hij zag dat het goed was  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: *probeert in alle macht de gedachtes/beelden uit zijn hoofd te krijgen* -met dank aan Hoskeu-
Geen dank Blend... je weet dat ik dat met plezier voor je doe... Ik wil iedereen helpen... desnoods van de wal in de sloot...  ;) |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
verpest verkwanseld verknoeid
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Eerst was er helemaal niks, toen een grote knal. En hij zag dat het goed was  Ze zeggen dat het een knal was  ... maar ik weet niet... is voor mijn tijd... EDIT: Als het nog in het luchtledige was... kan het geen knal geweest zijn... als ik me niet vergis plant geluid zich niet voort in luchtledig... |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; moet ik nu die hele brownie alleen op eten  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik zit massaal aan de paaseitjes..
|
|
Mier Oudgediende
@heraux paaseitjes  die zijn hier niet in huis tenminste |
|
Hoskeu Erelid
|
Zeg mier... gaan we toch niet heraux voor paaseitje uitschelden?!?!  EDIT: Oow je post is al geedit  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuMe pa vertelde dat het wel een knal was  En hij kan het wete @TheEDie kans is groot. Je zusje dan, helpt die niet mee met eten? @herauxGeen pepernoten? Want die liggen ook alweer bijna in de schappen  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEDie kans is groot. Je zusje dan, helpt die niet mee met eten? jammer  eet hem liever met jou  Ja, mijn zusje kan helpen, maar daar eet ik vet vaak brownie mee  |
|
Mier Oudgediende
@ blend een knal? ik wordt gek hier waar gaat het over  |
|
nietmeer
|
Quote ikkuh: Wuddeva Quote Hoskeu: ikkuh... Excuseert u mij... hoe zei U??... Beetje late reactie, maar het moest voorstellen Whatever  |
|
Blend
Oud Moderator
@MierSorry, hoskeu en ik hebben de nare eigenschap om compleet langs elkaar heen te lullen  Of per reactie een ander onderwerp te hebben  edit: Ja, ik trek je mee de afgrond in Hoskeu  |
|
Mier Oudgediende
@ blend oh oke  kunnen we het niet hebben over en ander onderwerp? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ikkuh: Beetje late reactie, maar het moest voorstellen Whatever  Sjonge  ... dat had ik zelf ook nogwel kunnen verzinnen...  Ik dacht dat het mischien een nieuw soort beest was van een weet ik watvoor tekenfilm achtig iets... Zo een soort totaly spies of wings club ding ofzo... weet ik veel watvoor comerciele geldklopperij rommel je tegenwoordig hebt...  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
Nee, eigenlijk is het stiekem een nieuw soort olifanten gekruist met bulldogs, maar dat is geheim..  |
|